Gj�r ting jeg ikke kan igjen...

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, November 17, 2009

Gj�r ting jeg ikke kan igjen... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLsuAfPSGdQBVRpRlOQ8e0uPEu1UwhWqEqGMFvDqfzxWSzKx9XZ4IPnEhWNkq4IEBN8hbh-defNU0NE2dyfoN-5fnZCLz10vtWyBDlgX7mSuiSlpW_QreOvuy7b5J1wfRdIdujyZvIICCc/s1600/299.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiExULanTps0swD27GwShBt88QcrPTqT-keZ-wYz6g5MEXGKbHkyRTPyeKR3zlp_QZd6Xt-7o8dk_cVjF8aPfX2PBlVbnJz3wNCVFML54HatYjCE05sNkU9j4brcm3iXlxkpYxb951QRbgN/s1600/290.JPG">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfEN9JFm9sZFnIBIg8gKOnwK9aYFsrTf6LLdjkNKjJr8-48AJ2kLhind57SF0FFIH2SmzavP78vzxPJBpBxo3uaOV9FJnzaFKNtoLaQTmiESV_X2THRDnhjl3Y5kS_Z7vApw8XOrVmreaq/s1600/291.JPG"> I dag har jeg gjort noe som jeg ikke har gjort p� 10 �r....og da var det et liv uten r�re.....for � si det s�nn..... Min eks svigerinne ble nedringt 100 ganger, da jeg var usikker p� hvordan jeg skulle gj�re det...det stod at det var 3 spiseskje kaffe...og jeg tok 3 spiseskje kaffe jeg, og glasuren stivnet helt. Jeg kunne snu hele kjelen p� hodet med gaffelen inni!!!! Ha ha ha! Jeg skj�nte jo ingenting, og leste opp oppskriften....s� sa min eks svigerinne...det er 3 spiseskje KOKT kaffe...jeg hadde tatt 3 spiseskje ukokt filterkaffe jeg da;) Det endte med at min svoger nektet � smake p� kaken dagen etterp�, selvom jeg hadde f�tt lagd ny glasur.....s� etter dette har jeg HOLDT meg unna sjokoladekake....men ettersom jeg har begynt i ny avdeling p� jobben tenkte jeg at jeg skulle lage kake til alle jeg har jobbet med! Det er bare mannlig kollegaer jeg har, s� derfor all den pynten!!!! Gutta er som unga, jo mer jo bedre!!!Men denne gangen overgikk jeg meg selv....kan man si det? Ja, jeg kan! For den var bare helt nydeeeeeelig! Sp�rs om det blir s� mye til dem allikevel;)Ha en herlig kveld alle sammen! Jeg skal kose meg;) Klem fra Linda

Title : Gj�r ting jeg ikke kan igjen...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/11/gjr-ting-jeg-ikke-kan-igjen_17.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Gj�r ting jeg ikke kan igjen... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Gj�r ting jeg ikke kan igjen...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.