Sjakk matt!

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, February 23, 2010

Sjakk matt! -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6QtzF537_Z64oat7nPv7bC5JeIR8rtSV0XI4x4PGv5uhysg00v6HfAw7-hwEQ-FE70p8c44jF_gGSFnf4Tieo0O0UK_s_xiYw1z1w4CDOQ0YsVGsuDN6PtR78v5p0Svmx03MX9_NLM2-g/s1600-h/002.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">


Norges minste do...som jeg har snakket om mange ganger f�r, men som ble lagt p� is.... fordi jeg m�tte vente p� min kj�re snille far som b�de er elektrikeren og fliseleggeren hos meg! N� er han tilbake fra jobb igjen og kan hjelpe meg! Det skal bli s� godt � f� dette ferdig. Det har blitt lagt varmekabel teppe...antageligvis det minste som fantes! Og i dag har det blitt lagt avrettningsmasse. Og i morgen blir flisene lagt! 
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLWJJaakzU-DrXhCwGjIY-63HAkQh3Tjx3Evfp4CuCARRK2A6EnkfagifDOtpEjvKaRpZKGzxxSIOYyeUae0WzUUk_yfggX9yJ85nv2OsmK5-uH36ChbA10NkE9icUQoQw6TFFJhMV1WSB/s1600-h/012.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Tror dette blir bra og gleder meg � se det ferdige resultatet! Videre s� g�r det fort fremover....rommet i andre etasje mangler kun gulv,lister og en d�r! Tak og vegger er allerde malt! Men neste uke blir det ferdig! Da gjenst�r det et soverom, s� er hele huset mer eller mindre pusset opp! Skal man begynne p� nytt da eller??? Ellers s� g�r det s� fort i svingene her om dagen, med jobb, jobb,jobb og skole og oppussing...s� bloggingen har blitt nedpriotert! Men snart har jeg masse � blogge om;) S� f�lg med! �nsker alle en riktig god natt! klem  

post signature

Title : Sjakk matt!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/02/sjakk-matt_23.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Sjakk matt! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Sjakk matt!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.