Frekk...

Diposkan oleh Unknown on Monday, April 26, 2010

Frekk... -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiM5UzKRXaD1wMjBh_7BbSuQLQjcKPPjYBko2lluZ69dly0v0vIoiETyS3W3vJLV9a1Zdg0OBr6YZrEW5jKF1CMiQK6jJZhfTpVyCOgynP1994PajHgZyFW84xDkNNg-Z7sR1jFcDc1v9Wv/s1600/013.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

I dag skjedde bare det mest utroligste....s�nt man bare leser om andre steder og ALDRI opplever selv! For i dag hadde jeg bare grise flaks for � si det mildt!!!  

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjamrxY9OFvS2b2zVZ67K4Vh78ZLkBx-J-l1BGdyCOp7ZD0dw-GOCvHvAgrLg9UEmGucJ6xLuXlFK4tqkdc81qnnp26cRERtGXinbAYX_FR1VDMjJZDCCBeZHeBnGoKZvF1wQVc-A5K2KjD/s1600/011.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">


Etter den store "p�lsefesten" her i huset, der jeg hadde dugnad i hagen ble det jo mildt sagt masse hage avfall igjen! Dette fikk jeg hjelp i dag for � kj�re bort! Og n�r vi stod i k�en foran s�pplefyllinga for � betale la jeg merke til bilen foran oss. Der var hengeren lastet med noen godbiter som straks fikk min interesse! Jeg skimtet nemlig en krakk! Og jeg som egentlig er litt beskjeden hoppet nesten av bilen jeg satt p� i fart..... Vi skulle nemlig et annet sted for hageavfallet!    

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjDQ2etkNJV0Ms7ayX4MwnHvsNthzJlPSf7TWSftbuRKnVApehNf0rjB6GAe6FDA_s8EZL2YkCzEt8nGPVa5VMF6px8jJYyhRUoRDprkkG81K34lUz7TurHLVpiwxGiepI19uwQt_XQZKpH/s1600/012.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">



Og frekk som f.... l�p jeg etter bilen! Og n�r de gikk av, spurte jeg om de var GALE som skulle kaste s� mye fint! Ha ha ha de trodde vel jeg var GAL! Men det verste var at hengeren deres var jo full av godsaker! Og jeg fikk mer enn gjerne forsyne meg med hva jeg �nsket selv! Jeg var ikke sen jeg da og forsynte meg med 2 bord og 2 krakker! Og som betaling fikk de en god klem og sikkert en morsom historie � fortelle om den GALE dama som kom l�pende etter dem!!!!    


post signature

Title : Frekk...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/04/frekk_26.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Frekk... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Frekk...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.