10,000 bes�kende feires med konkurranse!

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, August 19, 2009

10,000 bes�kende feires med konkurranse! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdftIS3Je2JxIzSR2qydtN3sezqRi82ORL7C3RunCx_5_0RMGGhWHuCMRgKrFPXGy35wpbFSa_AmP5Kv0cdc-6B2vBvCukYTgMu8Wf2hHAkpSFIW_roup3dXDZSwM0_Qv3EqA3ADA8tjxV/s1600-h/008.JPG"> Jiiiipi, jeg har n� hatt over 10 tusen bes�kende! Og det er helt utrolig og m� jo feires! Takk skal dere alle ha som har bes�kt meg og lagt igjen kommentarer og s�te ord! Det er noe som varmer et hjerte! Og ikke bare det, i dag ble endelig snekkerne ferdig med jobben! Da har gipset tak og vegger, lagt nye lister langs vinduene og lagt parkett p� gulvet! S� en stor takk til gutta i �stfold Bygg og T�mrertjenester AS p� Slitu! De har gjort en kjempe jobb! Og ikke minst min mamma og pappa som er hovedsponsor p� utgiftene...!
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYOQmhEWvCByVAezGNRH6e30TEGz6tylgs2kA2FYp7rUgBUsyvfLRy3rlBjBHYxK1nizksgvSdVW4VXt4WokMaP6mHfR9vIxC2t8qatb3wY78-yHVLAP78MIKQfLNn2VFIE8Ed5ksv_7xf/s1600-h/007.JPG">
Mye gjenst�r, men n� er det mer egeninnsats med litt hjelp i fra en maler! Med sparkling og pussing og til slutt maling! Gleder meg, for n� kan jeg i hvertfall se enden i tunnelen!

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipslcClQQYfKtw0Dn1UVEFmBjjY3loOBqeWoZiDZ3-Yi24g7TJTWB5u5TYHTw570P3O0eeOrsQZI5nLAzF96xssueaYfDqj9EamxX1E3hxQBgF6N0SPUraS6_oYmv1J9hexEdFjG9r4Dsq/s1600-h/009.JPG"> Men har du lyst � v�re med i trekningen, s� legg igjen en kommentar under innlegget og du er automatisk med! Jeg har ikke helt bestemt meg hva premien blir, da jeg har v�rt s� opptatt med dette prosjektet! Men jeg LOVER at det skal bli noe fint! Jeg blir veldig glad om dere har lyst � f�lge meg, men det gir ikke noe ekstra lodd! Skal dere f�lge meg, vil jeg at dere gj�r det fordi dere selv �nsker det:D Trekningen tar jeg den 01 september sammen med datteren min og da r�per jeg ogs� hva premien blir! Lykke til alle sammen! Stor klem fra Linda

Posts related to 10,000 bes�kende feires med konkurranse!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.