Hvilken farge skal man velge?

Diposkan oleh Unknown on Monday, August 24, 2009

Hvilken farge skal man velge? - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLGI7PZr3sTZMVh2itNYyj0zc_fNeqCsszTUA1ye_NT25oql5Jkti6-C7UsjnZmxdn0pNwA9C2KDeFcjMJadnvbi7vVdVTKWE0skZ5spFgQ0TQwlZaoXfXW6unqvSvwpyoQRC4M2ridqv3/s1600-h/asid-2005-after-1.jpg"> Ja ja...det blir mye stua snakk n�, men det er s� klart det som opptar meg! Det g�r sakte, men sikkert fremover....dessverre har ryggen min sl�tt seg helt vrang, s� jeg har blitt sykemeldt! Skal p� behandling denne uka. Typisk at noe s�nt skjer n�! Men man f�r bare ta en ting om gangen! Uansett s� m� jeg bestemme meg for farge.....der vi bodde f�r hadde vi lys toscana i stua. Noe som passet stilen min veldig godt! Men n� har jeg faktisk lyst til � g� m�rkere......
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRxuOn19XazlTkobju01RmVzIDeud9HLoJ-afTMpLP_gRHU5YIa2Cw1aPtnzRxx3QvHHsjTYRMZU3y5BjBwMK1jVvhViHdCX1-OUVQg_NFnyXb5WJx5VvPZ2VRLymJOcg7xR-eYoxOOodN/s1600-h/0025593.jpg"> Men det er jo veldig stilig helt lyst ogs�, noe som gj�r det mye enklere � kombinere andre farger p� puter og annet pynt!

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg__XFc8nzy0muYOsL7xqDTck7fPICO8-NGSkdqw491Hf2evz4613sCDcZ75Gkoht3_YUPllJOyMcYmW1qQiiXqVAf_tUeLGibQq242zuhwGfG08En87cG4MmdY_CISa0xr6_8Zzu6WRnTw/s1600-h/0026883.jpg"> Man kunne jo ogs� ha godt for en mellomting som jeg hadde i det andre huset...


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWi-VSoinEmmk0NqdeTNAgFL8vs8eUa-e1XTzDqxrHw8DZljOXjIXCSIe9aF6Ji4beXhPofpexyYZFSJYQjH1GKAssx65DCoAfBqLstkqovFaoVFWnkZ_ViypzFVIYyvK7bDg5KEZ0GJVB/s1600-h/0025386.jpg"> Eller v�rt kjempe t�ff og g�tt for en veldig m�rk farge! Med lyse m�bler blir det jo bare lekkert! Jeg synes jeg kan v�re feig n�r det gjelder fargevalg og velger den som er safe! Men jeg synes det er morsomt � v�re litt v�gal med farger p� veggene og heller velge lyse klassiske m�bler...Hva synes dere??? Minner ogs� om konkurransen jeg har, under dette innlegget! Legg igjen en kommentar under konkurransen og du er automatisk med! Ha en fin uke. Stor klem fra Linda

Title : Hvilken farge skal man velge?SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/08/hvilken-farge-skal-man-velge_24.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Hvilken farge skal man velge? ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Hvilken farge skal man velge?:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.