Alene...

Diposkan oleh Unknown on Thursday, September 17, 2009

Alene... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoxt9Lx-rTzRPCOl9ZQh2ebRnHJJAi6vFnFr0Oz_jYoxR4OPqTMlFQ_XWmGkNaZWjHXH6cMR3xdhxAYDYH44GS_NSTKW6aT1_S8WvR7v1jpUxjRZm0rwJX_oliggqR1q7HTyv4ce2pV8k0/s1600-h/23105-32med.jpg"> Jeg har en stund tenkt om jeg skulle skrive litt om min endret situasjon her i hjemmet. Det f�les veldig rart � blogge n�r jeg ikke lengre kan skrive VI.....n�r jeg n� er bare MEG her hjemme. Etter over 11 �r har mannen min og jeg valgt � g� hvert til v�rt. Det har v�rt en tung avgj�relse og vi har virkelig kjempet for � f� det til � g�. Men noen ganger hjelper det bare ikke, selvom du aldri s� mye vil! Det eneste jeg er utrolig takknemlig for er at det er ikke en 3 person involvert i dette. Men det gj�r utrolig vondt. Og selvom jeg pr�ver � smile og le, s� g�r det nesten ikke et sekund jeg tenker p� om dette var det rette.....Men innerst inne vet jeg svaret. Det er ikke godt for barna v�re heller, n�r det blir for mye uenighet. Men en "skilsmisse" er nesten som en begravelse, det ikke blir sendt blomster til! Det er t�ft, og man m� bare pr�ve � ta en dag om gangen!



Vet at dette blir veldig personlig, og jeg har dr�ftet dette veldig lenge med meg selv. Men jeg velger � dele dette med dere, slik at dere skj�nner at n� skriver jeg mer jeg...og ikke s� mye mer vi....S� slipper dere � lure...Jeg vet at med tid og stunder s� kommer jeg til � f� det mye bedre alene, selvom det er utrolig t�ft akkurat n�! Men jeg er takknemlig for at jeg har familie og venner som st�tter meg i den vanskelige tiden! Og til alle dere herlige damene her i blogglandia som jeg ogs� setter pris p�! Det har gjort godt for sjelen og kunne r�mme hit og tenke p� noe annet! Ha en fin natt! Klem fra Linda

Title : Alene...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/09/alene_17.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Alene... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Alene...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.