Tomt..

Diposkan oleh Unknown on Thursday, September 24, 2009

Tomt.. - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgshbcZ39R_AMIjgl0MJnxAempIc-pyVWWLRv_r8EYi5F0lP93_rRr9xMB_55l1r22r_sxnTkRLCkKgreKldViMkWeHUTJ8bk8gcHd5bwCyP14p-1AD4cyVb_qG-Tk-s1PNhmBQmvQ87KBI/s1600-h/004.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPs-GcUcYWKVbd299ISgXssFtkbpv05PrgF6FcR6sG_f0cyjB2HcOKK3-JHsuChgTVBDBsfRA49sFOC-JwMlRreCbdDEDw_MKcuacpvJELDCvIr8EeUhS7IPShdtg48Eann-wpR5ld80_O/s1600-h/001.JPG">
Det er litt rart dette med et brudd. For n�r man har bodd sammen med hverandre i mange �r s� har man samlet seg opp en del. S� det er ikke bare inni seg selv man f�ler seg litt tom. Det blir ogs� tomt i huset.....en liten p�minnelse p� at n� begynner et nytt kapittel i sitt liv. For det ble jo ikke helt s�nn man han hadde tenkt det.....Man har blitt vant med � ha visse saker og hjelpemidler rundt seg, som n� er borte sammen med den man levde med. Og det er litt rart at man er s�pass et vanedyr, at man ikke tenker p� det f�r man trenger det. Og da tenker man, � ja, det har jeg jo ikke mer. Men s� tenker jeg, dette er bare ting og ting er ikke viktig. Det viktigste er at vi har det bra!
Men jeg m� si at det irriterer meg at jeg aldri gadd � l�re meg ting.....som � bytte dekk p� bilen...hvorfor er ikke det obligatorisk n�r man skal ta f�rekort? Gud forby at jeg punger dekket p� bilen p� en �de vei.....det kan bare ikke skje.
Og hvorfor l�rte jeg meg ikke � fyre i peisen??? Hallo...de fleste kan jo det, men jeg bare lot mannen ta seg h�nd om det...s� n� m� jeg ta meg et fyre i peisen kurs, ellers s� fryser vi ihjel til vinteren...
En annen ting er � rygge med henger...aldri giddet � bry meg om det. Har jo hatt en mann som fikset det;) S� n� m� jeg ta av hengeren og snu alt opp ned for � s� sette p�....m� vel g� et kurs der � tenker jeg meg!
Og oljefyrings apparatet i huset, aldri giddet � bry mine sm� gr� med det! Har ikke peiling p� hvor av og p� knappen er engang...dropper kurs der, for jeg kaster den heller ut....
Men det heter seg jo at man l�rer s� lenge man lever;) Og n� skal jeg i hvertfall l�re meg ting jeg ikke kan!
Bildene jeg viser er ifra et av soverommene her i huset. Her skal jeg male og flytte inn etterhvert, mens jeg pusser opp mitt eget... Ellers s� �nsker jeg alle en fin kveld. M�tte bare dele litt frustrasjon og tanker med dere i kveld. H�per det g�r bra...

Title : Tomt..SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/09/tomt_24.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Tomt.. ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Tomt..:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.