Fint folk p� bes�k!

Diposkan oleh Unknown on Saturday, October 10, 2009

Fint folk p� bes�k! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyOU4cSbkxJjO4JK0BXHVFxEvBGdHKa0Y8Oe7q81IRgbdRKXHYZ24XB_UkIPJBhvv0kl-He-l5wubidO9XlLA7JbY6uvPcFZM_XKVGfQJdUMgqIsJd7qZXkLojGNOXqW6nVfXXtODAleE3/s1600-h/365x250.jpg">
Fikk sms i dag fra uhuk="http://mitthusditthus.blogspot.com/">Irina og hun er p� vei nedover til Oslo og skal komme p� bes�k til meg......merket at panikken grep meg! Hun som er dronningen av s�lv sprayen og skal n� ha utstilling p� Kunstindustrimuseumet i Trondheim....hun skal til meg for � hente noen m�bler jeg oppbevarer for henne! Jeg visste jo at hun f�r eller siden skulle komme...men n� ligger det jo gips,parkett og takplater midt i stua.....! Ikke har jeg f�tt hengt opp gardiner der heller....(m� f� l�nt meg en handyman f�rst og de er som regel opptatt) S� jeg hev meg i bilen og handlet vogna full...for jeg hadde ingen anelse p� n�r de skulle komme...og Irina er jo p� slankern s� flink hun er! Hva skal man da servere??? S� jeg kj�pte b�de inn middagsmat og tenkte pytt la g�...jeg lager en ostekake. Og s� skulle jeg ha f�tt ryddet litt ogs� da utenfor...for mens jeg har holdt p� inne i huset er det ikke akkurat luket i bedene....ha ha ha, m� jo bare le av meg selv! Gudskjelov s� er resten av huset ryddig for jeg liker � ha det bloggifisert...! S� n� er det ostekake laging og jeg m� g� over gulvene en gang til! For man vil jo gi et godt inntrykk n�r man skal m�tes for f�rste gang! Er det flere som er lik meg??? Men s� tenker jeg, Irina er jo s� herlig dame at hun sikkert ikke merker at gipsplatene ligger i stua engang! Men jeg gleder meg s� til � m�te henne og familien og f� masse interi�r tips! N� f�r jeg hive meg rundt og fortsette;) Klem fra Linda

Title : Fint folk p� bes�k!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/10/fint-folk-p-besk_10.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Fint folk p� bes�k! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Fint folk p� bes�k!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.