Nytt kamera...men jeg trenger hjelp!

Diposkan oleh Unknown on Monday, October 26, 2009

Nytt kamera...men jeg trenger hjelp! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBeVScAID-gYFHIqlkxocG_N0SiK-pnYq9z8QF9LtSdnsi-YQHpT0otOnGb26yvQ9_uHmoKrnigdSB3JMXIwihiz9cwb6tPJXXc9f_btdu87q9mnlyCNOzR3xU7RQkGfRC5Q2wTEfmuhv3/s1600-h/nikon_d5000_m_18_55mm_vr_545178687_0.jpg">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9tsgKh2PMvA52-5xFhQ1DoYU8WQnvNSc9DWtKQ-r57jh0tvsMN4Nh1rWxSMDqYLL_x-L3zmVrSKBZBpbh3TmpcQwjaZwyo7QTkOMmqqp07_cZxGGt1Xj8G9x0Ot74A9qkJGiYeXjpo5PR/s1600-h/obj.jpg">

Denne gangen hadde jeg bare gull h�r. Snakket med forsikrings selskapet mitt i dag, If! Og jeg var forsikret mot uhell. Og ettersom det var s� nytt kamera var egenandelen kun 1000 kr. Men ikke nok med det. Jeg hadde allerede oppspart 1000 kr p� egenandel kontoen min(He?????har jeg det �....)Men jeg gadd da ikke � sp�rre noe mer om det, s� hvis jeg ville kunne jeg benytte meg av dette. JA TAKK! S� n� f�r jeg igjen alle pengene mine + jeg kan kj�pe meg nytt kamera=LYKKE og det uten � spare;) Men jeg m� nok legge til litt mer penger....Men n� er jeg utrolig GLAD! Jeg hadde et Nikon d 60. Men har n� sett p� et Canon eos 450d..Noen som har erfaring fra det? Jeg har ogs� sett p� et nikon d5000...det er litt dyrere...men alle disse kameraene gj�r meg surrete i hodet.....Og prisene ogs�! Setter stor pris om dere kan hjelpe meg! Kanskje dere har noen andre anbefalinger der prisen er mellom 5-6 tusen! Takknemlig for alle svar! For her blir jeg bare mer og mer usikker, jo mer jeg leser! Ha en fin kveld. Klem fra Linda

Title : Nytt kamera...men jeg trenger hjelp!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/10/nytt-kameramen-jeg-trenger-hjelp_26.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Nytt kamera...men jeg trenger hjelp! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Nytt kamera...men jeg trenger hjelp!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.