En liten Konkurranse hos meg

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, January 13, 2010

En liten Konkurranse hos meg -


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUwABGjuZXrh4aE5CdMbBS284WtIySmkB-R7TSKI0FsR_N5f4ExDInUU2o7qmpiumU6nS2O3ZoSWXZlVtmH1V28NdRKEw1pqrONd3_3VVLHTYSckz_Vgf1JBgm8VmZz1fmRRU2X7DPh40e/s1600-h/020.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Nytt �r og ny muligheter...oppdaget ogs� at jeg har over 25 tusen bes�kende og det m� jo feires! Kj�pte en liten s�t toalett mappe i Thailand. Den er ikke s� stor, men veldig s�t! Og den kan bli din!





uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjEITb_iX9R4MP0Xx1uxNN14cwrTU0QDd_iZ7T9OAMjz8WD5yW2Z4p3T9Goe-4D33CaeeWNVgSaKNX_Olna9xB8yc-a_w0Xb1VM4UCFqfFsEIb74_QcH_aNspUiqzohUngnpdUHWUx4QGjL/s1600-h/017.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">


Jeg har ogs� kj�pt en lik pizza skj�rer som jeg fikk selv for en tid tilbake, og den synes jeg var s� s�t at jeg m�tte kj�pe en til som jeg gir vekk til en av dere.....alt dere m� gj�re er � legge igjen en kommentar og si hvilken premie dere �nsker...s� trekker jeg ut 2 heldige vinnere! Trekningen tar jeg den 15.01.10. Og dere trenger hverken � linke eller f�lge meg, da jeg vil at de som f�lger meg gj�r det fordi de har lyst! Videre s� er jeg s� glad for alle dere som vil f�lge meg, at jeg har bestemt meg at det blir en intern konkurranse kun for dere! Men dere kan ogs� f� lov til � v�re med i konkurransen! Premien der har jeg ikke kj�pt, men lover at det skal bli noe fint!  
Ha en fin kveld alle sammen! Klem fra

post signature

Title : En liten Konkurranse hos megSEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/01/en-liten-konkurranse-hos-meg_13.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel En liten Konkurranse hos meg ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to En liten Konkurranse hos meg:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.