En litt ivrig mor....

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, March 10, 2010

En litt ivrig mor.... -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkXWkOJMv58tMZyMCt1TrcIf8v99kXwaqgraE9b3fhK3krZrFlnP-2eQMzuh5tQuwsli7ZAw-wLVJQiuHlacR5qTLUs3febJ__GeRO94OOj32-FfiU6R36atkHWYTundEav4Usf6tsKxlt/s1600-h/003.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Datteren min hadde kunstprosjekt p� skolen. Der hun skulle lage dr�mme rommet sitt! Hun satte i gang, og var kjempe flink...s� kom mormor p� be�k og hun s� pappesken og tenkte som hun alltid gj�r..� s�ppel, dette kaster vi! S� der stod datteren min da stakkar uten et prosjekt....

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6sc7ZvNUEEE-Lz1hzqM3VZBtRjJpjmVTix1ZjVf3JQQiefB0IMza78AW20Oz4uwSURd5qUZaMgwbBVUWSyvzxSujrIlL9cZngGn1xrNrtCo0blxWqlJOrQTsj18Xqo034cTfGrwMvKwRa/s1600-h/011.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
S� da var det � begynne p� nytt og f� tak i pappesker og sm� esker og diverse annet utstyr! 

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMO1htTOMk9UOaLxEAxx8RiB4pjzcdrXQu2NyX2aFa0eTVyQEAPEK4QbpzXyFhzdue16MGhZQccBqqYVDf22W-l-HPNWmtEM5QVVcbUMnkh3b6_ON411_tHC6gB-tS8Q8XBKkV7uN6PjEd/s1600-h/012.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Men da det var litt kort frist, fikk jeg lov til � hjelpe til litt. Hun hadde allerede funnet ut hva hun skulle bruke, s� det var bare � f�lge planen....eplet har ikke falt s� langt i fra stammen, og hun er en ivrig interi�r entusiast selv! Men jeg er ikke s� veldig styrbar...og ble vel litt ivrig for � si det s�nn....f�r hun visste ordet av det hadde jeg tatt over kontrollen og levde meg helt inn i prosjektet...Pappesken ble tapesert, taket malt hvit og parkett ble lagt som gulv!

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYsqvoT59iyqwY-VBaC-nsUF_db2zdzSwLzLiiZvBKFceAAw_Imn_Ab8tpw3OU_YvP6j8B5towDjBf3dE2EArdzOd0mQDRdNJ8HOCwFtuUgIH-wCjtRqVgw5N-xmFuxYplMQ0ruUu8USk4/s1600-h/006.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Walk in closet, er jo alle pikers dr�m(og mitt), s� dette lagde hun helt selv! Uten min hjelp!

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjxpBKLyhAaiGVQy-XPRELW2cqdBXj7lqa4iqxFU7XJBQJBvCK2hxVDWSsqrvIrvqRJvquEg9SpvPMr7xj3J1OQl0mKHKccnOeSEHmUo03jE96kByzn0SwLhoUIt6wSERfSjyK8N057Iu8/s1600-h/007.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Men n�r det kom til rommet, tok jeg nok litt av...hadde det bare s� morsomt av � sitte � klippe og lime! Og f�r jeg visste ordet av det, var klokken passert over 1200..Man skal vel ikke ta over slik jeg kanskje gjorde litt...hi hi...men vi koste oss sammen veldig og fant ut at n� m� mamma(meg) f� kj�pt en symaskin;) Men selv om jeg hjalp til en del, s� synes jeg hun var utrolig flink! Og er kjempe stolt av resultatet hennes! Selv om jeg hadde en finger med i spillet;)  
post signature

Title : En litt ivrig mor....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/03/en-litt-ivrig-mor_10.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel En litt ivrig mor.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to En litt ivrig mor....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.