Og s� hang det en til i taket a gitt;)

Diposkan oleh Unknown on Thursday, March 18, 2010

Og s� hang det en til i taket a gitt;) -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1kcjJptHOnqOEjS3tSeYnWZ8cgBYqWKsW1bTkfLjBNjV2ozfQE3dU7YO8hmIycAVMSCUMaQv95QdG0pbPwU60C6Xgu4Ytz8UhYqTKRSKd-JF3LzRyNzkBWD6GIf2O3ArJqV-dkjLttikn/s1600-h/055.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Noen ganger elsker jeg at ting bare formerer seg....for det meste her i huset som formerer seg, er hybelkaninene! 

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqPhlcOdwe8GAO14Rms8-WAmx-y1V41vvlfN8xn5KM8Jtvn94TG03DyQfGzrQSD_u517uNRmP7i0BJuVcgsTF2H5nYaeDcmvixwgzl_4fPJ7b3nn8lc0y9zGS2TqXaBsObPuqiCP8sAxJ0/s1600-h/044.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Jeg har jo levd uten lysekrone i flere �r, mens jeg misunnelig har kikket og sukket i lengsel p� alle de fine som finnes her i blogglandia! Og s� har jeg tenkt, at en vakker dag da skal jeg ogs� f� meg lyskrone! Derfor var jo lykken stor da jeg fikk min f�rste lysekrone i hus for en kort stund siden!
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-nASazEnVYVNMdTdWrbwg00wCnSDkZoHVCAOfCYV-dmZYsah8rPR3hGjm32dWgRqpLLRtBACNBZVfD3_7G1Wp4s6wJGGPWFfwZjfdHqmOTTf99g1ouXBMpxo5mt2HpOYj_Qig15reGd2E/s1600-h/043.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
N� har det kommet nr 2....og den f�r henge p� datterens mitt nye rom! N� gjenst�r det bare i resten av huset....men med str�mregningen som er like rundt hj�rnet, s� sp�rs det vel om det blir noe p� en stund...(Ser ogs� at lampa mangler 2 lys som ikke virker, det er nemlig min m�te � spare p�..hi hi)Noen andre som har blitt overrasket i negativ forstand?? Jeg har ikke f�tt min riktig enn�....kanskje de rett og slett har glemt meg????;)
post signature

Title : Og s� hang det en til i taket a gitt;)SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/03/og-s-hang-det-en-til-i-taket-gitt_18.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Og s� hang det en til i taket a gitt;) ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Og s� hang det en til i taket a gitt;):

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.