Et lite eventyr:)

Diposkan oleh Unknown on Thursday, May 20, 2010

Et lite eventyr:) -


����� for en lykke.....noen ganger kan man ha s� flaks at man kan begynne � lure...men s� tenker jeg at det alltid ordner seg for snille jenter;) Men her om dagen hadde jeg ihvertfall en slik dag, da alt kom ramlende i fanget mitt....det startet p� s�ppelfyllinga!!!

Jeg fant, jeg fant skrek jeg! Hva fant du n� spurte min mor....Jeg fant en gr�nn tallerkenhylle.....fysj, hva skal du med den???? ���� svarte jeg, den kan bli fin! Bare litt hvitmaling og den blir som ny;)





uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNChpNWxfa0A-qlcAhVs3_YYUsP2voK2NydoU-YRfnt4TzDaGLcu6Grftx9TrTqt1DFqBSwh_1IMnyi-qIumD68i5CxgghNf-XieR4jruawfSYbREsn8_xyMocn4iMVOvez6j5abgzsyeZ/s1600/005.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Senere p� dagen, i en garasje et annet sted(som min mor visste om, hun hadde f�tt stolene av en venninne) Jeg fant, jeg fant skrek jeg!!! Hva fant du n�???? Jeg fant 4 gammle kj�kkenstoler!!! Fysj, hva skal du med de? ����� svarte jeg, mine nye finn.no stoler henger i en snor, disse er gammle men mer solid! Bare man vasker,limer,pusser,maler,pusser og maler litt til s� blir de som ny....s� disse tar jeg da med meg;)    
  

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSEAJR5f-OAoIgbs8DMEK6x34Ff30Rl3CFJ_gBreXgofRAbOBgmpAOy7gZQ4HwHdEPnRuqBO75WLkzb74E8pjz11HxHvOrn3D3lXtudbXb4NEZEBH4aRrTTNC4_OqD82pOk4fQjcQRflaa/s1600/007.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Og s� p� slutten av dagen kom vi til en g�rd(der tanta mi bor) og ved l�ven stod et gammelt melkespann....Jeg fant jeg fant skrek jeg!!!! Hva fant du n�???? Et gammelt rusten melkespann!!!!Fysj, hva skal du med? ���� dette kan bli fint! M� bare pusse vekk rusten og male det med antirust maling s� blir det som ny og kan st� hjemme hos meg p� trappa mi med en blomst i..;)

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4CwHIgx6xPKJxRQoRx7jw0gNr1atBnJ9-8Q8bKC7xTQcVyeP_NadW5gVJOZq-0zdLUg-Jp2eApsVkpqJQn4cJN2R7kScvnvLKKnxDr0nCLLn6-VkqADYl5R-8ogL0_g_z-xILLmR43Nkq/s1600/008.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

S� vips s� hadde jeg 3 gratis ting p� en dag! Snipp snapp snute n� var mitt lille eventyr ferdig men �nsker dere alle en deilig dag:)




post signature

Title : Et lite eventyr:)SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/05/et-lite-eventyr_20.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Et lite eventyr:) ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Et lite eventyr:):

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.