Julekalender kaos...

Diposkan oleh Unknown on Thursday, December 3, 2009

Julekalender kaos... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuJa1ZfzGaJebwn5HQEDegAwfuIBPaQTiWGZCtUYbOJ-F9mD4RF8G6h9OoBZNZ5rtKrA3oU5hZmHTOfUfov3HcP1-Kwnn_sOi7nt2KSwUJHEEBXucOnkvVmTkwhXWpZbzcRIbv_9AwK-9e/s1600-h/008.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfMAl5IlEwPB07yncFNai_yHQf-nFlcVrgS0NxP4hPiIQuSe6TS7HSsu1BYLvRvWuHiNvSgFYD0-ct4I_l9S8yZc4RZnhk99yapT8WIHJRYjkSSvxp3xoc_2N1p0xslIUIwQnKlqDu9Yd6/s1600-h/009.JPG">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEitcldEflI-qlsxM9yU8Nx0TwxZ251HVZLhmeaKDcs321xHepTkvtgDsK_-j04PF9T5XXfqDvwKmBGG5ovi6kQtSdj1f1TOYMg0ahrqgZx9lBY0xfk80DulHmx6KXsx3D5DB_mQJHOg5ADu/s1600-h/010.JPG">


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixtnZR6d1d74jEqUzEdEp4r_vRZzuoLcHOMhWEbxym4AAsxL0r0lnEY3Ut9q8HjbCUvmsUOCJEJPy-xxWX1LLtB4PCQgeXIMqkzuruhbGFnTXWYUvRDDiOYhw2jgikzYbuADYC6avrVFhb/s1600-h/011.JPG">

uhuk="http://www.anetteshus.com/">Anetteshus hadde en utfordring der hun ba oss leserene vise julekalenderen...det hadde faktisk ikke jeg tenkt til � gj�re....ingenting spesielt med den....datteren min har hatt den i mange �r og jeg skulle strengt tatt v�rt flink og sydd 24 poser med lappeteknikk...brodert inn alle tallene etc etc;) Men dessverre jeg kan ikke sy! Misunner alle dere som kan! Men i hvertfall....jeg har allerede gitt uttrykk at jeg henger etter med ca 1 uke...og det gjelder egentlig det meste her i livet;) Men jeg hadde i hvertfall f�tt kj�pt inn litt sjokolade....og s� skulle datteren min ha med en liten ting til julekalenderen til skolen som skulle koste maks 20 kr...s� da ble det pepperkaker:D Alt la jeg i skapet, for jeg skulle ordne alt dagen etterp�....men jeg glemte jo alt jeg dagen etterp�...men kom p� det i g�r.....s� jeg gikk i skapet for � fylle p� litt godteri....men der var det tomt??????? For engang skyld hadde ikke jeg spist noe heller! Jeg spurte datteren min og hun sa hun hadde pakket inn pepperkakene og tatt med p� skolen s� da var jo det greit....men hvor var sjokoladen???? Mamman min og en maler har v�rt hos meg noen dager n�, og har v�rt snill og hjulpet meg litt, s� jeg sa til henne at sjokoladen til kalenderen var borte....da hun svarte; ����� var det til kalenderen??? De har maleren og jeg kost oss med til kaffen;) Vi spiste ogs� pepperkaker, men de var borte dagen etterp�.....h��� svarte datteren min...var det derfor lokket var s� l�st n�r jeg pakket inn de!!!! Ha ha ha ha! S� vi har sendt avg�rde en �PNET og halv full pepperkaker boks til julekalenderen til klassen hennes.....S� du kan tro jeg var fort avg�rde til butikken i dag og fikk kj�pt en ny slik at hun f�r byttet;) Og kalenderen hennes er igjen fullt litt opp igjen;) He he! Men for all del, mamma og maleren har s� fortjent noe godt til kaffen;) S�nn kan det g� i julestria;) Ha en fin kveld alle sammen! Klem

Title : Julekalender kaos...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/12/julekalender-kaos_3.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Julekalender kaos... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Julekalender kaos...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.