Med �nske om en god jul og et fantastisk nytt�r!

Diposkan oleh Unknown on Monday, December 21, 2009

Med �nske om en god jul og et fantastisk nytt�r! -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjd9H74IwxkwfXJv1Rb1VmUutFUhpFa0UJb-4G6sAVVpRcr8gyse3aIqaP5O6ObycrBZ4NwNQY3HkqJL6QEyYxbuMtb7xEs493Pdhl2bhBOO-VQJRqqseNUFeW_BAEueqlm3agMc_X58CH/s1600-h/005.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">





uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7Em4NkqywpfLVKN9wQRCV555hfdoDR72wn9ciiYd5FfCvhpJeSWYGVEdjnse13F7ETBIl_vRh2xIzlvNnYutjCVWcCYmydinXWriNUsrv3yvWSSagoK0nLC8-5mDRKeWmiZAdHFQbx-9Z/s1600-h/013.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">




Vil bare �nske dere alle en fredfull jul, nyt tiden med hverandre og pr�v � ikke stress alt for mye. Julen den kommer uansett! Og det er viktigere � heller tilbringe tiden sammen med dem man er glad i!!! Videre �nsker jeg dere et fantastisk godt nytt�r! Og jeg h�per alle deres dr�mmer og �nsker kommer i oppfyllelse! S� vil jeg ogs� takk dere alle for s� mange hyggelige kommentarer og r�d jeg f�r! Og ikke minst all inspirasjon jeg f�r ved � lese alle deres blogger! Det er s� mange flott mennesker her i blogglandia som �pner deres hjem og f�r meg som leser � f�le meg hjemme:D Selvom jeg aldri har m�tt dere engang! Det setter jeg stor pris p�! 

Her hos oss er koffertene pakket og vi reiser uhuk="http://lindahus.blogspot.com/search/label/ferie">hit  og det blir ogs� en tur til Malaysia. Vi gleder oss! Jeg vet ikke om jeg f�r blogget noe s�rlig i julen, hvis ikke s� snakkes vi neste �r;) Kos dere alle sammen og ha en str�lende jul!!!! Varm klem 



post signature

Posts related to Med �nske om en god jul og et fantastisk nytt�r!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.