En ulykke kommer sjelden alene......

Diposkan oleh Unknown on Sunday, June 27, 2010

En ulykke kommer sjelden alene...... -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYcJUpQOCG8WqVm9CKDG7tNtTJwIkZyQzkGIqRJuRIAiV_Kr8Ff0-LD6KzAJMV0CY6N4D7RuWTjuHbtqPJQpP-zTeTQwcx5f5JHtU6aNVb_9yKkmn3-lsnJl5Zv9aw4-I8qGN9wzIVJPRZ/s1600/004.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Goooood morgen! Jeg har hatt en ufrivillig bloggepause.....i det siste har madamen v�rt utsatt for et komblott, tror nesten noen har noe uoppgjort med meg...f�rst s� stoppet bilen min opp.....s� tok dekoderen min en pause.....tv'en sluttet helt � virke, men det var ikke det verste, s� falt nettet ut! Da var det KRISE!!!! S� jeg var uten nett i fleeere dager!

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhuj66ZSVNAp66T6Kj0mu-nFGosh8IxO4fp76ZiUNT_u6eix079ZyTKBsQAQ5S_9HMLD-wvlO2kkO38OG3Wi_h9hGvITLyojQFuJxb7riNia0wXZpvx99sQtSrkaAjVIDL3FgQx8we-BiDz/s1600/002.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

N� har jeg f�tt gudskjelov f�tt fikset problemmene...S� dette er det nyeste familie medlemmet! Min store bil byttet jeg inn til en mindre og mer praktisk bil! Han heter Knerten og er bare s� pen;)
S� jeg tenkte at n� var det NOK.....men nei, i g�r sluttet mobilen min � virke p� mystisk vis......
   
  


post signature

Title : En ulykke kommer sjelden alene......SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/06/en-ulykke-kommer-sjelden-alene_27.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel En ulykke kommer sjelden alene...... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to En ulykke kommer sjelden alene......:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.