Jeg har en plan...

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, June 15, 2010

Jeg har en plan... -


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRRtyN0daK4ciY-DJlViZad9Acgm_I-UN8LPG_0giA-bAwAiIzvjvvfh5L1feE72LwIQY44BC0aiVL3peZWuT0it5evl2QYSfuU4-SBrusAuRWPS-L5pTH0HHOQpcKGi6aLjjW5CtvYen-/s1600/019.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Her var det engang en mur, den var kanskje ikke s� pen...men det var da en mur med litt blomster i og annet som h�r og b�r v�re i en blomsterkassemur ting.....! Men s� en dag fikk mor i huset, en lass med sand for � rette opp plenen...Blomsterkassemuren bestod ikke manndomspr�ven og historie ble skrevet her i g�rden da muren falt;) S� p� s�ndagen sa jeg s� kjekt; Pappa, jeg har en plan.......i stedenfor � bygge den opp, s� river vi og rydder den vekk, slik at vi kan nyte et fritt for blomsterkassemur samfunn!!!


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhu5vQS289v06ZAxzdAbPTRq3HITwFfe5VouiSsYi9SyurHXlv7SQjqA_R4WKyRfbUU5Din6QcWQDNclQ_UvhrUURBO7AJhvlIogRB94OdFREoJ0r4RpQfO_fYMhsLy0X0UUm0I8VaWShWJ/s1600/001.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Mor i huset var fast bestemt for at her skulle det igjen bli orden og fred! Og undertegnede bar sten og jord til at mine akryl negler nesten gikk til helvete...lite ante jeg da hva jeg hadde satt i gang! For under muren hadde de jukset! Det var jo ikke nok stein:(
Alle mine planer om et blomsterkassemur fritt omr�de falt i grus!



uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWZYcHUY1vSBIsqwIVQzrjJJsY_xcXxkAc1nLfs8VKNVKMPVkarFQM_sRN9MxSprDSEuqowgge2YKQ4PSW_BN1PFMxXxkiB5q4nE-leZdaiGwTrfnA0I6WQGkcocYzDVN8moNyUFzVmX3T/s1600/002.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

I febrilsk leting etter sten kom jeg over et lite omr�de jeg kun stjele fra.....men n� har jeg innsett det! Det blir et nytt blomsterkassemur opplegg her igjen! M� bare finne nye mur f�rst og kanskje en murer;) Klem 



post signature

Title : Jeg har en plan...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/06/jeg-har-en-plan_15.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Jeg har en plan... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Jeg har en plan...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.