Traktor i hagen, min fars dr�m!

Diposkan oleh Unknown on Sunday, June 20, 2010

Traktor i hagen, min fars dr�m! -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFeRWURbJLJaYU2ylhiWMvSVKA8RwLWJKgYpw3jgeqJfFW6e2IOPkqwQf4-EecbOPp5NQ2_3WM-T8ZbD9UbPp512Mjq1TPtSpDaE6jCeTeqnrZGM4XFkggDYsuBJk5MIJNO3huRVFzSwU0/s1600/010.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Jeg har lenge v�rt uten gressklipper...og ettersom det har v�rt priotert andre mer VIKTIGERE ting, ja s� har jeg heller kj�rt skytteltrafikk ned til mine foreldrer � l�nt deres...det har v�rt tungvint, men billig;)



uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg82diQWZlI2k0EblEFvWP-WK3AtzSoFsRbnuXzw5nQxZPFeXhoRAn9EOqXNu-uwRFivRYaUVhhmNlJV6gdZEZYBAOtz_EgRPx2H7vaFGlSBBV4ZzCHcQ77H3r-qy-vqc1sbpOBm5LMiUX1/s1600/011.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Men s� kom min kj�re far og sa han gjerne ville kj�pe en gressklipper til meg! Jeg ble kjempe glad jeg, for seri�st jenter, det er jo ikke slike ting vi �nsker � bruke penger p�! Men overraskelsen ble kanskje STOR(bokstavlig talt) n�r jeg fikk se hva han tenkte p�...for det var ingen vanlig gressklipper han hadde i tankene....neida han ville ha en TRAKTOR han! 

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiDdgyumaedbjrBUo-6n4r_w6pM9D1Ny5RbdKvM5iflE6buTaHUpr23dZTGNzHV9itaF3su9mqdx1g_9W_vq8j0BAcxjQgapARRbPkP5pGaevlGsYge3QxHH1OYD_YV0n4Ya4g9GJgqsC60/s1600/008.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Ettersom jeg har en stor hage, mente han at dette ville v�re praktisk! Hva er det med menn og store maskiner;)Jeg pr�vde seri�st � si at jeg ikke trengte et s� stort monster....men det var som � skuffe et lite barn i godtebutikken! S� jeg hadde ikke hjerte til � si nei! Og far han koste seg i solen han, med den nye traktoren sin! 
post signature

Title : Traktor i hagen, min fars dr�m!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/06/traktor-i-hagen-min-fars-drm_20.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Traktor i hagen, min fars dr�m! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Traktor i hagen, min fars dr�m!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.