Ferie modus....

Diposkan oleh Unknown on Monday, July 19, 2010

Ferie modus.... -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2uSPgbupBl5cgSAOAfnqK6OUiW7PKu_9k3JZqFP0FFZ301Ti22y4h__1lcUW4TMZGnS2CPYdySR2Pdh9aU9_4Ql1WiBQ-L1o-VkVNsX3jy2mo0OkflB9Ik9RbvhIvulJA9Tq7b0xKneOX/s1600/Philippines.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Det skjer veldig lite her om dagen, jeg har allerede g�tt i ferie modus selvom det er en stund til...Jeg gleder meg allerede som en unge til � reise! Vi skal f�rst til Korea for � bes�ke min far, da han bor og jobber der. Videre g�r ferden til Phillipene der vi skal ha 7 dager ved stranden! 

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhJRfxJzwkrA4fhd_89UBqVu4jUe0Jjyg4vTed4eIpk7wbZ5ty1QYKtP5Bx5w9QI-Y8Yl3DGVSAsyOVoR57fYUBGLxjcwD-BWO_y3IQEHgYo3S9_DVp8FZEkge2QODlBNCd29cQeZHc37CR/s1600/boracay-white-beach-philippines.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Sommeren her i Norge har dessverre ikke v�rt av den beste sorten i �r! S� det skal bli godt � f� litt varme p� kroppen! Ellers s� har jeg planer om � starte en del oppussings prosjekter til helgen. S� det kommer litt mer interi�r innlegg fremover:) Bildene har forresten l�nt fra nettet! �nsker alle sammen en fin uke! Stor klem  
post signature

Title : Ferie modus....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/07/ferie-modus_19.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Ferie modus.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Ferie modus....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.