Ja jeg lever...

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, November 16, 2010

Ja jeg lever... -
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjePKTHfD1URU2LZxf-JMPK7xII5HMh1mA-cX1kfpvCOGpBYhrpsPCC7BZjpdxIPs6nIunVI8BnlqviLvCZSrSIquxy_s4gejeOlfu0uZ-dPrgZ_uCo5Cos_HLpjNUhgRkiO9odUDYEftYX/s1600/img_46fad98009b62.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

M� bare unnskylde min blogg t�rke.....har v�rt s� opptatt med skole og jobb! Og fikk en blogg t�rke her.....som har vart lenge og vel! Har lurt lenge p� om jeg rett og slett skulle kaste inn h�ndkle og gi meg. Da jeg f�lte at jeg ikke hadde s� mye � skrive om.....de fleste store prosjektene er ferdig gjort! Og jeg var egentlig usikker p� hvilken retning jeg �nsker � blogge p�! Men mens jeg gikk � grublet p� dette....s� skjedde det jeg minst trodde ville skje......jeg gikk hen � hodestups forelsket meg!:) Jeg har rett og slett levd som en hormonfull ten�ring i 3 mnd n�, og helt seri�st burde jeg hatt et varseltrekant p� ryggen;) for jeg har v�rt farlig for alle og enhver....fniser og vimser meg gjennom dagene og hus og hjem g�r for lut og kaldt vann;) S� jeg h�per dere skj�nner mitt plustelige behov for � LEVE fullt ut! Og ja, vi er kj�rster...fnis;) Ha en deilig dag! Stor klem     
post signature

Title : Ja jeg lever...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2010/11/ja-jeg-lever_16.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Ja jeg lever... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Ja jeg lever...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.