Kj�kkenet er malt!!!

Diposkan oleh Unknown on Monday, March 23, 2009

Kj�kkenet er malt!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQumY-u7QIyFR_hAioGdMpLRdsAlzh7srt2NDx2Xdq9-UteYJMwN9D6Cj_UMPVy53KToN6y7CW7PTMf6CKin1VolsLEpTUVHNNp8F5pDxhv0NT-nDIhi8atP4iKd25ZePC2oQ1BPMjqDyE/s1600-h/malingspann.jpg">
Endelig er jeg ferdig med � male kj�kken veggene selvom all rydding gjenst�r.....det m�tte 3 str�k til for � kvitte meg med den gr�nne grusomme fargen....!!!! Kj�kkenet er jo det samme, men n� gleder jeg meg � f� ting p� plass! Henge opp nyinnkj�pte lift gardin og brikker!!! Skal legge ut bilder n�r jeg har f�tt stylet opp det ellers slitne kj�kkenet...s� f�r vi se hvor lenge det f�r st�, f�r mor setter i gang med � male hele innredningen.....men jeg f�r slappe av litt, far i huset var litt lei av at mor satt i gang prosjekter, n�r vi allerede hadde prosjekter p� gang i huset.....men det er litt typisk meg, er det kaos s� g�r jeg bare videre og skaper litt mer kaos...
skal i hverfall bli deilig � rydde og vaske i morgen s� det g�r ann � lage mat der igjen!!!!

Title : Kj�kkenet er malt!!!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/03/kjkkenet-er-malt_23.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Kj�kkenet er malt!!! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Kj�kkenet er malt!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.