Oppussing Kaos....

Diposkan oleh Unknown on Thursday, March 26, 2009

Oppussing Kaos.... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEid9wssiwMVlL1N3o_kXExP3L2CLx9X1AtgPeAUzwfFsnVqGTULW2gIyHeuAja_I-GZEFaArBYTCQvN5K0YCmM63IKiazYBBSONbRN7XxxSVLKhDmEprpn-tq8uuBFgYrKf_VMlo0JR285H/s1600-h/017.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHgEpQjPCTsu2j_XG42nDwrWy5YN68gK8bi05kmnLhZCIM4XjO8rbRMDnNTbJyvI7qzzPBpPwgjHUZ4n7taRqLLMFcVbEEUsPcnY8C-6StjSRiWR44ADUfsOn7HO22O5kBE52kVoH-7suL/s1600-h/008.JPG">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuUgEqYVzSCSbLeawUw2Ca6gvucbHmm1ylMJtmNyU5-afRVrwdQP_9GYQh0qCEuBP7LFmGn3wyD0-VxzyLd6Y7dziI8MbIj74lB4G6ggqKX1Szs3QTvhiXQPXAdN59LEBsrKh2bQ1a4BEs/s1600-h/020.JPG">


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_kWx9KZBC7zoWHCQIaYksa1JOawf8D0MedLejnm5wOslPcskd08-pH5nAVu2CUX-Be_D_hS7puyiiaayEJp0qLo76JCsYQPpth6xGzrpxF_sGXRdBNQocZTV4I0umCLvM9I7fJL5IhaJb/s1600-h/019.JPG"> Hvorfor er det s�nn at n�r man tenker at man skal male evt en vegg...s� blir det s� myyye mer...det blir likssom aldri 4 vegger � male, for plustelig drar det p� seg mer....Skulle egentlig bare kvitte meg med den grusomme gr�nn fargen p� veggen...men fant ut at det var best � male taket i samme slengen.......s� da ble det taket og veggene...greit nok!!! Men s� var det skapet som hang over kj�kkenbordet, det fikk vi lyst � flytte til en annen vegg....s� da m�tte det ned, s� var det en liten hylle kj�leskapet stod p� som vi fant ut at vi like godt kunne kaste ut...s� ble veggene malt da...men da ble vinduet og karmene s� stygge....s� fikk jeg grunne dem da....og n� gjenst�r oljemalingen p� dem. For � ikke glemme d�ra som ogs� m� males.... S� var det stygge kj�kkenbordet som vi arvet av de vi kj�pte huset av.....eneste grunn til vi har beholdt det, er fordi det er s� praktisk med 2 store bordplater, s� n�r vi er samlet en hel gjeng er det s� kjekt � ha....!!!!Men da ble det s� veldig stygt, s� i dag bestemte jeg meg for � male det.......!!!! Og vifta over stekeovnen m� vi ogs� bytte ut, fordi den var i stykker, og de stygge flisene som er i mellom er s� stygge at jeg n� funderer � bytte dem.....Ogs� fordi den vifta vi hadde er helt anderledes enn de som er p� markedet n� s� jeg er redd for at flisene ikke er h�yt nok opp......s� de 4 veggene jeg tenkte jeg skulle male kjapt har blitt en hel ukes prosjekt.....det g�r et program p� tv5 som heter 60 min makeover....!!!! Jeg vi herved p�st� at det er INGENTING som heter 60 min oppussing!!!!! Det er helt umulig, selvom jeg ser at de klarer det der....men jeg tror det absolutt ikke!!!! For oppussing tar tid!!!



Title : Oppussing Kaos....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/03/oppussing-kaos_26.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Oppussing Kaos.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Oppussing Kaos....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.