Thank you Fryd!

Diposkan oleh Unknown on Saturday, March 14, 2009

Thank you Fryd! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-fD-nSnl-0grwRoaAzkN1wblrpN8TSuIL9kvC4o7aZInGLzZv2xKNkQUHz9Ki7pFcObDzV6UsHVHNNNWRRqoihtPSdH2ACPV5NtO0TAc8r2OGX0UQnG8_A2nl7Jm6GnEyLj8bhFHT6ly1/s1600-h/017.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVxExSKvz8j132kRd3RfDaSPUN06SFpoU5zjomtjW2xi_9rC5EA2_xl0VHGFgMR8wjJkVtpHeaohLoysnA_bqPD-V4FhK3J1mv7FfEmrVbKZzlzSxjFS0eFg6W3ylXVpqgT2FWmOt92XDy/s1600-h/016.JPG">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3uepCknZz9QqZfaP6TTpqvIhbBFsfnGWHd_0kRC4jIiCmWVBMvxyTjWkkPMiXg2wLKBMFvgqzHdr2jeN-DUn7T1u_2h1oImIuF1ss8Q6gQX-2DSrImyKCOG7FeP12LmB-VBjYDG2lBAUp/s1600-h/015.JPG">


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSWnCrRHjbSvVn0V05-E8d-3oyaO67ukmiTGd-9eDfhtPi6PgQivkwdGtuXIWNun5Uct2hlChz-V2VWR4Bcbpt-T8oMRYKTQ5gJN0U3KtELNGFVCgn_CukRdKjlqUxwfLY0L4tqy1YkR7v/s1600-h/014.JPG">
Ja s� falt mor for fristelsen til � shoppe da Fryd hadde 50 prosent avslag........det ble et fat, noen s�lv kuler, s�lv vase og et smykke oppheng + noen s�te kopper og s�per....Synes det er kjempe synd at Fryd har g�tt konkurs, da jeg alltid har v�rt en stor fan av kjeden. Men var allikevel veldig glad jeg kunne ta meg dette hjem. Har �nsket meg et s�nn smykke oppheng lenge s� det er jeg virkelig forn�yd over!!!! Kamaerat her i huset har blitt �delagt, men jeg har funnet ut at jeg fortsatt kan ta bilder, selvom jeg ikke ser hva jeg tar bilder av........men hva gj�r man ikke n�r man er uten!!! S� dere f�r unnskylde kvaliteten! Ellers s� har vi igjen f�tt �nden over oss, og har begynt p� tv stua igjen. S� der kommer det til � skje store ting fremover...bilder av d�rlig kvalitet kommer......
eller s� har far i huset og mor hatt en stor diskusjon......tilsammen har vi v�rt sammen i over 10 �r n�, og i disse �rene har far i huset hatt noen SV�RE ruge kasser av noen h�ytalere.....dere aner ikke HVOR STOR frustasjon jeg har hatt over disse MONSTERNE!!!!!!! De siste �rene har de st�tt hos foreldrene hans i kjellerstuen, pga salg og kj�p av hus. Men s� i g�r fikk jeg en sms av min kj�re, at han n� tenkte han skulle hente disse SV�RE ruge kassene......... Jeg for min del kjente h�rene reise seg, for jeg hadde h�pet at dette var glemt...men nei da, far han ville gjerne ha med seg disse MONSTRENE hjem n�, og lurte f�lt p� hvor de skulle st�!!????? Jeg merket jeg ble helt kvalm, mens han skrev at de kunne jo st� i tv stua.......s� jeg svarte kjapt; De kan st� i kjellerstua.......da jeg fikk i svar; Men kj�re vi har jo ikke en kjeller stue vi....!!!!!!
Og da svarte jeg; Nettopp!!!!!!


Title : Thank you Fryd!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/03/thank-you-fryd_14.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Thank you Fryd! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Thank you Fryd!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.