Min snille mamma:O)

Diposkan oleh Unknown on Sunday, March 29, 2009

Min snille mamma:O) - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwRWyqoiPTZHoxni2qopsXpOSx4sEBkGEXy_nRlN7va8h2LmwM3JyEwhysG-us4JxcflSlsyJa7Z7Y-jAUHiCAOD_yV_GRT4UV5z-5zFUWeFDEtIWmPdCe7NJmmHV_WcBpdi-PseE0wtVD/s1600-h/111.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqQADd4H0Zj0XZGibPUQ7LHa8DHOZ2hQ8a5T4MLkrpsEu3-5S9HCjB0myihEhgbg5wtcfrTJESfQDLiRpwj0VhCl8Fu0GQrYO4Qf_oeKGK_VL53wR0rHdP6VFMRQ5p4CzJmhYkvKYgxF42/s1600-h/113.JPG"> Mamman min kom p� bes�k i g�r og hadde med seg en kjempe s�t lampe og 2 s�te sm� glass ampel for telys i fra Lene Bjerre!!!! Gjett om jeg ble glad:O) Hun er jo bare s� snill!!!! Og i dag har jeg vasket og ryddet hele huset og jeg har f�tt slettet all spor etter oppussingen....enda noe som gjenst�r p� kj�kkenet. Som � skaffe kj�kkenvifte og legge nye fliser og sette p� lister langs gulvet og henge opp ny kj�kken lampe...men dette skal jeg f� tatt i l�pet av uken....(DET MESTE I HVERTFALL) N� m� jeg bare nyyte litt at vi endelig har et ryddig og nyvasket hjem etter flere uker med kaos!!!!! Ha en str�lende s�ndag:O)

Title : Min snille mamma:O)SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/03/min-snille-mammao_29.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Min snille mamma:O) ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Min snille mamma:O):

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.