Diposkan oleh Unknown on Saturday, January 31, 2009

- Endelig....jeg har v�rt p� jakt etter noen lamper i den nye lekkre gangen min....og for � at det skal st� i stil med min svart barokk stil, har jeg lett en stund....ikke v�rt helt sikker p� hva jeg har �nsket meg...men n�r jeg fant disse p� Lobelia (link under norske nettbutikker) S� VAR JEG SOLGT...s� snart skal jeg bestille 2 stk....fikk forresten hjelp av min mann til � henge opp bohus speilet!!!!Han kom s� klart med en kjempe krok...som han m�tte ha stj�let i fra kaptain krok, s� da var det bare � sette seg i bilen og kj�re til OBS, for � kj�pe mindre....s� fikk jeg vindus shoppet p� FRYD ogs�...fant s� klart noe jeg �nsker meg....men det f�r vente litt..I morgen skal jeg male trappen..huff vet ikke hvor lenge jeg har sagt det og hele tiden utsetter det..men ja jeg skal male og s� skal jeg ta bilder av gangen ;O) Ha en kjempe fin helg alle sammen




uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYg-WbxySOYI88uxhwtlPUHg7N6QDziyAfi48zOkPuadvoyX_aiPAUGJWyTt70zKuBGrFB5TA_VLXiOUehOpq8O5KTZLxLUaeNVA6Td2Qq7mZSq4cx84yrwrAlDP5bmXLlGzeMw86fP455/s1600-h/ViewImage.gif">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2WfXKiSPFR8PmqFmd-CD0ihqKzQaBxx3YhVvBXgLfSy687iOOgEfW7W7QCefwABBrirTCg7zFa_nr8qmprpgcmL5DSOVjhRJw8gXMT78vub3ePG28unFX78tk1DqVZtOAy7JHviQfGag2/s1600-h/ViewImage.jpg">

Title : SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/01/endelig_31.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to :

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.