Diposkan oleh Unknown on Tuesday, January 27, 2009

-


Jeg er bare s��� svak for denne Kartell stolen som heter Louis Ghost, den er lagd i polykarbonat i transparent chrystal, glossy black, glossy white, ice blue eller smoke grey. Synes s� klar glossy black er lekker og hadde passet perfekt til gangen....men den koster 2000 kr p� Hilmers Hus i Oslo, s� jeg titter mye p� finn om dagen, for � se om jeg kan finne en fin brukt stol som jeg selv kan male og pusse opp selv...Men uansett lekker synes jeg den er!!!


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjB-icEwMZ07nOBbinliwkidtJz3c0ntaRwy2kKx9rsOgzyqLXc-OdwJmKN8yFDMRWlLASRxSZdNce6TI06a26zK7kti2kCuFxePE1H3VAcfG2GvTYJd2OlpYYCk_J9TEBu_9_2jJHfgJbt/s1600-h/louis-ghost_stol.jpg">


Title : SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/01/jeg-er-bare-s-svak-for-denne-kartell_27.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to :

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.