Diposkan oleh Unknown on Wednesday, January 28, 2009

- uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6ix8Th1zH32JjFaX1r9xRb4zpjjtkLa4UzdXtuNS9fRsh_MkrPyysDdPguWZG_kHZ5ehhlgNT8sqOAQ1_Zh3LnMOI9cT1SQVJ5NFB_d_dGsrTIOASUCfHCA_HSl-icXmqtRqig7puQ3GM/s1600-h/11477_00_03.jpg">
I dag var jeg � kj�pte speil p� Bohus som skal over kommoden......n� venter jeg bare p� at mannen min skal v�re en engel � henge det opp....hater egentlig � v�re avhenig, men dette er ikke et lite speil....Og mannen min mener at vi trenger vaier for � henge det opp!!!Hmmm...hvorfor fulgte ikke det med a??? Jeg er ogs� irritert om dagen fordi mobilen min har blitt �delagt, s� jeg er uten kamera...vi har et digitalt kamera, men det har jeg aldri likt � bruke!!! Og jeg hadde s� mange bilder av oppussingen v�r som n� har blitt mistet!! Det er jo typisk at man ikke f�rer over bilder med engang. Tror jeg kanskje skal g� i anskaffelse av et nytt kamera n�, men da r�yk kartell stolen min....Men uansett s� blir speilet kjempe fint over kommoden og jeg er kjempe glad for at gangen endelig tar form;O) I morgen skal vi hente d�ren til toalettet, s� da er gangen komplett med nye d�rer, listverk etc....skal se om jeg f�r dreisen p� kamerat v�rt i helgen slik at jeg f�r lagt ut bilder...

Title : SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/01/uhukhttp3.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to :

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.