Det skjer ting her i huset...

Diposkan oleh Unknown on Friday, July 17, 2009

Det skjer ting her i huset... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga66dNsJrg7uxBkNUIkeaBNbD4UubBjTTOfb_Ad0A5WlQWI5in-hh0AUIAcaDxAzqITc3SdlJaGzyllYhXOvveRGAv_nzdjFFlcW05Gt3a4Y-rdMmEwdM6A7FchzVMikol0FdZzV0r88AY/s1600-h/031.JPG"> Operasjon mal alle m�blene du kommer over Linda begynner � ta form......enn s� lenge er favoritt fargen hvit....men det kommer enn annen farge ogs� etterhvert......m� bare bli ferdig med de 6-7 tingene jeg holder p� med n�....har lett frebilsk etter noen m�bel ben, men tror jeg har kommet p� en l�sning...men det skal jeg ikke vise dere f�r jeg er ferdig!!!!
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrl5ret8CXwkbYAjgB7JWnLCZFzGU97L6-HAUlSe7OI3BzSZ4OzCAr0GsW6KPNKqTscIYO84rOqCKhdkhC4J6O8jIYH4nTx6mLtMIx06CI1aaBzw0Ck04s-ZRT804MBbcl2NdB9T4nIgY6/s1600-h/003.JPG"> Kollegaen min p� jobben mener jeg ikke kommer til � gi meg f�r Finn.no er borte!!!!Huff, det er vel noe sannhet i det!�nsker alle en riktig fin helg...jeg skal snart p� "maleloftet" for � fortsette med � gj�re ting jeg ikke kan, men pr�ver meg p�!En stor klem fra Linda

Title : Det skjer ting her i huset...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/07/det-skjer-ting-her-i-huset_17.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Det skjer ting her i huset... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Det skjer ting her i huset...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.