Romantisk???

Diposkan oleh Unknown on Saturday, July 25, 2009

Romantisk??? - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2bnCkVs0Dks7ty5crvzk_iK5e-R9ftM309b6rOQbVxxQepHPiRPgpTlAr0r86BEKSOiWhqsrCb7OljUIiOlbrq4GV9NkCLr2sePCSzNEdYQLK3pB1PB-LmHzypqaDrbeRmNwDaf9gysh1/s1600-h/011.JPG"> I g�r kom jeg hjem og mannen min l� allerede p� sofaen i arbeidsbuksa si og koste seg meg kaffe og TOUR DE FRANCE......kj�kkenet var det heller ikke gjort noe med s� jeg merket jeg ble lettere IRRITERT...(han vet godt at arbeidsbuksa ikke skal v�re i sofaen og kj�kkenet skulle ryddes) S� jeg gikk inn p� kj�kkenet litt SUR mens jeg h�rer han roper i fra stua....Linda, det har skjedd noe p� Kj�la......Merker at jeg blir stum..orker IKKE at noe har g�tt i stykker n� gitt! Det har v�rt nok andre ting her i huset...DU M� G� � SE DA LIIIINDA.......NEI roper jeg tilbake, det orker jeg ikke! JOOOOOO, DU M� SE N�! S� jeg maner meg opp, g�r inn og FINNER 2 STORE rose buketter med tilsammen 40 roser......Jeg blir HELT m�l�s og roper ER DEM TIL MEG??(gubben ligger nemlig fortsatt i stua og ser p� Tour de France....) JA JENTA MI DEM ER TIL DEG! (Min mann er ikke av den romantiske sorten, men han er veldig FLINK p� andre ting)

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhv3Qkw5OBrcz12VetLHPRaQH1CG4BAk_UY4sXs3MKhHghP5fOkCjCIs4Rz1c_mv-qSAprA0jVH5_Jij81SzWgUNdmT0j4riYkIDvjeisgtNh9dJ2zZt2k3oiGkXoK_L33BNXChq0ShMSHA/s1600-h/006.JPG"> Jeg blir s� klart KJEMPE glad, og bryr meg heller ikke om at det er 2 forskjellige buketter...og begynner � snitte og finne frem vaser og GLEMT er Tour de France, arbeidsbuksa og et rotete kj�kken....S� nynner jeg litt koser meg med at jo min MANN kan hvis han vil v�re litt ROMANTISK gitt ....S� kommer FAR inn p� kj�kkenet, likte du rosene mor? Ja de er NYDELIGE og TUSEN TAKK! S� kommer det i svar fra min mann; Ja du skj�nner, de var s� J�VLA BILLIGE(unnskyld spr�ket men han sa s�...), bare 49 kr buketten s� da tok jeg 2.....Jeg for min del, velger � overse det.....og heller nyte at han valgte � ta dem med hjem til meg:D

Title : Romantisk???SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/07/romantisk_25.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Romantisk??? ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Romantisk???:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.