N� tar jeg "sommerferie"

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, July 29, 2009

N� tar jeg "sommerferie" - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLO3lnHNssptufW2ZCKo546qymVD4KYfHHP52KJpz4W2MNjdXwGhOqgokpRJVYPCHHB8WzHpBxQNvcZanz0RUHgk18p1Q_M5LMYNNRe3mHu2f06uByGlMNJjZ6SIsJDGoIH747RW1mgHfh/s1600-h/untitled.bmp"> I dag blir det Madonna konsert p� datteren min og meg! Jeg GLEDER meg veldig, selvom det REGNER...men det burde vi v�re vant med her p� �stlandet n�! I morgen er det faktisk FERIE p� meg, i hele 3 uker. S� det blir nok litt mindre blogging p� meg! S� jeg vil bare �nske alle en fortsatt god sommer, for neste uke kommer SOLEN! For det har jeg bestilt for leeeeenge siden! Stor klem fra Linda

Title : N� tar jeg "sommerferie"SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/07/n-tar-jeg_29.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel N� tar jeg "sommerferie" ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to N� tar jeg "sommerferie":

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.