Valgets kval....og jeg som aldri f�r bestemt meg!!!

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, July 7, 2009

Valgets kval....og jeg som aldri f�r bestemt meg!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKA9k9CWlpiM090rnDMj9QRbfxT1ZP-JvywDqTUaUDVDGxrkdQurDPrIXtxiarCB5x6qx3NeJDNMMKGyCXPDtgOjBAt6zw_JzwEmmdredOk0Knb_lMcSkfdXDafsgLma0L3FkTuwUdOG7a/s1600-h/vardagsrum_2.jpg">
Ja i helgen var vi � s� p� sofa, og en ting er sikker, det blir Mio ( uhuk="http://www.mio.se/">http://www.mio.se/) sin oxford serie. S� da er mye gjort. men som sagt tidligere, med 2 sm� hunder som elsker � ligge i sofaen, kan vi dessverre ikke ha hvitt!!!Ikke vil jeg meg s� mye vondt heller;O) Kjenner meg selv og vet jeg kommer til � tilte p� alle og en hver her i huset!!!Men s� er det � bestemme seg for stoff da og hvilken farge.....vi skal pusse opp stua i begynnelsen av neste �r, s� vi er ikke avhengig at det skal matche med den fargen som er n�.....men jeg st�r mellom 2 farger, en sand farge som er ganske s� lys......og en farge som er m�rk gr�brunt.....men jeg klarte ikke � bestemme meg!!!S� n� m� vi tilbake igjen...ikke m� jeg bare velge stoff men vi er avhengig av stoffet er slitesterk!!!! Far i huset fikk nesten d�nedippen der vi stod inne i den varme m�belbutikken mens jeg tittet og tittet.....Og det er 8 uker leveringstid ogs�!!!Denne uken har jeg tenkt frem og tilbake, og far har v�rt litt oppgitt at jeg ikke klarer � bestemme meg!!!Han hadde h�pet at vi slapp � dra tilbake og at vi bare kunne ringe � bestille den....Men som jeg bestemt sa; Tror nok det er bedre for deg at jeg er 100 prosent sikker, for jeg vil ikke v�re i hus med meg selv engang hvis jeg skulle bli misforn�yd;O) Stor klem fra Linda

Posts related to Valgets kval....og jeg som aldri f�r bestemt meg!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.