Irritasjon....

Diposkan oleh Unknown on Saturday, February 21, 2009

Irritasjon.... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbdwwTCE0oL3TsUHbC0Hx6b6AtfMcxdI0KaFLsyYEQjwfd3lKOaAsSCIBDMjEqm0duBgFi-R0p-FgYLMaJuL1EbrYInE1V4j4iN75DrJBnfQtXoPaE-7rFfkfAUA4CV7g5Tszv_S9PNb7i/s1600-h/pc.bmp"> I hele g�r kveld pr�vde jeg � endre utseende p� bloggen min....ser det er flere som har s� fine sider med egne bakgrunn og gadget p� begge sider......s� i g�r surfet jeg p� nettet og pr�vde flere oppskrifter, men det eneste som har skjedd er at jeg mistet ting...s� n� er jeg egnetlig litt sur, for det er noe som er alvorlig galt med malen min...for det de ber meg om � legge inn etter en viss tekst, stemmer ikke over teksten i min mal som er minima, som de sier jeg m� bruke.......
S� n� etter uendelig mange timer gir jeg opp og til uka f�r jeg pr�ve � f� tak i noen som skj�nner hva jeg gj�r feil!!!!!!! Ellers s� har jeg faktisk, hold dere fast...malt trapp.....nesten s� jeg overrasket meg selv......far i huset har m�kt verandan....takk og lov at vi har sn�freser, for vi har 70 kwm veranda...men selv med freser er det tungt, og jeg har faktisk v�rt ute og hjelpt litt til.....n� blir det stille og rolig resten av kvelden....men det sp�rs om jeg gir opp helt enn�. For jeg m� �rlig innr�mme at det irriterer meg grensel�st at jeg ikke f�r det til....arrrg...

Men resten av dere, m� kose dere i kveld :O)

Title : Irritasjon....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/02/irritasjon_21.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Irritasjon.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Irritasjon....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.