snik titt p� trappa...

Diposkan oleh Unknown on Monday, February 16, 2009

snik titt p� trappa... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibl4MimkND-Yz5MPtotfqIeDE6RKK9SzFWOkTzlVn7HyhJyxGavyggh4X3b2ME3Q5mTFNN80jbDQvNWf-Yg7LaWQV65nj7jTeEYVnC7j6VMoL3wh1gNfGdF93Ky9JTNnCb6CYoXMawerbD/s1600-h/008.JPG">
Ja helgen ble ikke helt s�nn vi hadde planlagt...fyringstanken gikk tom p� l�rdags kveld, s� det ble ikke gjort stort i huset etter det.L�rdagen gikk nemlig bort i fuging og pussing av trappa, det var faktisk mye mer jobb enn jeg hadde forestilt meg...og s�ndageen gikk til � f� varmepumpa oppe � g� og bare � holde varmen...Men n� er i hvertfall trappa grunnet,fuget,sparklet og pusset, klar til maling!!! Men det fikk jeg ikke til i dag, for min mor og min beste vennine har bursdag s� jeg har spist b�de deilig middag og kaker.....s� n� ligger jeg p� sofan stapp mett.....ha en kjempe fin kveld!!!Og fyringstanken, ja den er fylt p� igjen!!!!

Title : snik titt p� trappa...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/02/snik-titt-p-trappa_16.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel snik titt p� trappa... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to snik titt p� trappa...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.