Nytt stuebord og gardiner...

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, June 17, 2009

Nytt stuebord og gardiner... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyhb6RrRl0xz94mM2-RF2FlzuztZE3xOhESquZWXyZ1IeZP4wJ9PQCahmKhlk3AW1wortoudvFgVgwhQU2C3jfGHtSisjb_ugfMo_kNsLH8W_3CJdOvXTbwd5vFII9_Cc2mULbYrDxgaUD/s1600-h/WEB_19342b_1_EPS.jpg">Etter � ha lagt ut bilder av min ustylet stue, fant jeg ut at n� m�tte i hvertfall noe gj�res. S� i g�r kj�pte jeg nytt stuebord....vet at dere fleste hadde valgt hvit. Og jeg m� si at jeg var veldig i tvil om jeg ikke skulle velge det selv....men jeg fant ut at jeg fikk v�re tro mot meg selv og velge brunt. �nsker meg beige soffa og tror det kommer til � bli lekkert med et brunt klassisk bord da;O) Jeg fant ogs� noen lekre gardiner p� Hansen & Dysvik. De har ta 3 og betal for 2...noe som sparte meg for masse penger(hi hi) da jeg trenger 8 lange lengder til stua!!! Skal legge ut bilder n�r alt er p� plass.....Ha en fin kveld jenter. Klem fra Linda

Title : Nytt stuebord og gardiner...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/06/nytt-stuebord-og-gardiner_17.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Nytt stuebord og gardiner... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Nytt stuebord og gardiner...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.