Sommeren er kort og det meste regner bort.....!!!

Diposkan oleh Unknown on Saturday, June 20, 2009

Sommeren er kort og det meste regner bort.....!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjB19ViArR1LYVX4xKfq-kFiMdF0_LTOGc7GGP76pjLX4F1IRCvGsXgtQeMZL7Z4Ehrlu0Jsg2vOok4rlMFMZ3EL_02RKZWulZ_GlkB6rENExCXFZAcSkHybMUu-ILQFVgLhibva14xMU0w/s1600-h/004.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiykYWh3QXRWJ8SrJ3Oyf1D16-6mX1GEpmLBq7JYVp8LS06rO2FccRXQBL4H45CP3wKuDixhyphenhyphenguR2Zx-svMzpu70bSuoVzLG4z3rexDcxIdyCpbj0y-pgxZxvhkeDCtWd3b2T-mKTmSdH3W/s1600-h/002.JPG">
Her haglet det sm� hvite klinkekuler i dag.....og det lynet og tordnet!!!Str�mmen kom og gikk, og en periode var det nesten litt skummelt.....jeg vil ha sol jeg n� som varer mer en 30 min:O) Ellers s� har vi hentet det nye stuebordet som fortsatt ligger i esken sin i gangen...far i huset og mor har hatt en lat dag!!!Mange planer men det ble med litt shopping og leting etter et klokkefat som jeg �nsker meg s�rt, men ikke finner stort nok av...noen som har tips? Uansett, i morgen blir det knall v�r!!!Sol og greier....H�PER JEG!!!Natti natt og kos dere i morgen:O)klem fra Linda

Posts related to Sommeren er kort og det meste regner bort.....!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.