Rosa fj�r og paljetter....

Diposkan oleh Unknown on Thursday, June 11, 2009

Rosa fj�r og paljetter.... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxNmHsTPF8do2B_1DAg9lamTF3eSdwXuu6sPuIR85VbLqodut___Snand1dXJon7wEtZCYlUQKQMlfWIauDcX6xBYk5t0iEJjAlb23iKEdWpkaUOkcVnmKSm3_mDjidRRT9qd3ors52-TV/s1600-h/043.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgx9NTPP1Rb5raJCcwaRhyphenhyphenZ8oGsnmHUx63xvCmTzXklS0V28pMaI7PjrVmGDmjKB2a0xQCpMogzJxWK7d-8v2JzcAvmQ2tKcqh22VbFzZ_io6TLUBbWPAXwH2to-Mtw9ct7Dc1r9XWABoQO/s1600-h/072.JPG">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmZseyzcGmSAm2L7LZPX4_YMJfV3OWDerr7DcGNZ2QQZqFckOM5MprAYmL1IE6MtWy4loMSxde-JePvtEgu-zxTyvGsLyhrxz9ooUfE7uKg4S9IEJPvT9f0h6j0EMJWn6E6DpiTY27BkLu/s1600-h/040.JPG"> Ja da var tilbake til London og alle planene jeg hadde om interi�r shopping ble aldri noe av. Tiden strakk bare ikke til....og med en ten�rings datter som fikk smaken p� shopping ble plutselig mors �nsker om interi�r sidesatt:O)Men det gikk veldig bra, vi koste oss alle sammen veldig!!!Selvom det ble litt kort opphold. Neste gang m� vi ha litt lengre tid. Men vi rakk sightseeing,london eye og Madam Tussauds og en musical. Og jenter, skal dere til London vil jeg anbefale musicalen Priscilla, the queen of dessert!!! Jeg kj�pte billettene p� internett og hadde aldri h�rt om denne musicalen f�r. Men jeg hadde lyst � se noe annet enn de kjente! S� jeg plukket ut denne bare ved � se p� bildene som var veldig sm�. Men kostymene var s� fargerike med masse paljetter og rosa fj�r....det burde vel gi meg et hint...men neida, jeg ante ingenting! S� dere kan tenke dere overraskelsen var stor n�r det gikk opp for meg at dette var et drag queen musical med h�y paljett og champis f�ring!!!! Ha ha ha...kan tro vi lo godt!!! Men for et fantastisk show og stemning. Og de fikk st�ende applaus etter forestillingen noe de virkelig hadde fortjent!!!For det var et fantastisk show og vi STOR koste oss!!!:O) Ha en fin aften jenter!!

Title : Rosa fj�r og paljetter....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/06/rosa-fjr-og-paljetter_11.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Rosa fj�r og paljetter.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Rosa fj�r og paljetter....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.