Vingle Petter.......

Diposkan oleh Unknown on Thursday, June 18, 2009

Vingle Petter....... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8yvEG0F3XOjD5lsfU4WM1jMsB-ANTMBkzTQA_3GuOnznZJOTPyElPUhDrlR_6IHv_hK4wVdUI15e8nqbRs5IiZ6F6o_n3NwGK8qhEr_0Hi4gBuM41x91iHPRwpW4HEC-xVoiarLVgse0M/s1600-h/WEB_21084b_1_EPS.jpg">

Vingle Petter er meg det......bestilte bordet i brunt.....men var veldig i tvil. Ringte butikken i dag og lurte p� om jeg kunne bytte, og det gikk bra! S� n� blir det hvit.....skal jo ha ny sofa etc som jeg tror kommer til � matche det hvite bordet perfekt......eh.....hi hi m� bare le av meg selv, for jeg blir jo p�virket!!!!Hmf...vet ikke om jeg liker det helt da, men men, n� blir det hvitt i hvertfall....tror jeg da!!!Skal hente det i morgen:O)S� da f�r vi se hva vi kommer hjem med;O)

Title : Vingle Petter.......SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/06/vingle-petter_18.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Vingle Petter....... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Vingle Petter.......:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.