Vinglepetter sl�r til igjen....

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, June 30, 2009

Vinglepetter sl�r til igjen.... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh13YpF_uXKTio3LUmrgTDoTpwP2LOOx7v9Vwz2ecuD8g0g4b4yCNFrwUc7rQWdFlp_rKNlMei-FxSeLAmYe-61HBDNRJB43hMRMvF9RMk3ssF9PS37t6fGfPtD4VSe2G_lDXtPBHKYCmgC/s1600-h/059.JPG">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0e20b2oUFKwRPtMBfCEWc-8CYcqiceLQ26004s9Jmi5F8E70owi6eH7wmQo71rRvUKAqNM99oJszMDyh63lXPrDuQU8MwbKAyzZUfeuEzfBt-00eSTC6f40KJ5puxXVCfRsIi6xmY9-l4/s1600-h/058.JPG"> Ja dette er spise plassen her i huset...bl�tt var jo s� flott p� 90 tallet!!!!Da ogs� bondem�bler var in....men spisem�blene er sj�k, og var bl� lasert og veldig dyrt n�r det ble kj�pte...dessverre f�r jeg ikke plass p� kj�kkenet, ellers s� hadde det havnet der...og jeg vil ikke selge det(kan jo vinne i lotto og f� hytte en vakker dag..) s� mor i huset fant ut at ja vel, dette blir prosjektet mitt for sommeren....+ en hel haug med andre;O) S� i g�r kj�pte jeg inn salmiakk...(tanken var i hvertfall god..) og hadde ENDELIG tenkt, at n� skulle jeg begynne...men i g�r var det s� varmt at jeg ikke orket noe som helst...!!! S� i dag skulle jeg i hvertfall begynne...men i dag kom Bohus reklamen i posten......
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEine_HXjgfJRrWG6SuN77lxqANXDA2gIduCgMid1xMFOY9CrWH1hgb0YnAggTzxbmkARlTEq9VkuJ6w765XaRbATXiL91ogU6mgnzrSxdcPjz5vKknX0xImYe-Qkl3e7OuNYU9i3HHQoQ0z/s1600-h/16469_00_03.jpg">
Der var dette bordet i svart, og jeg falt pladask!!!!Kan bli hele 270 langt, noe som er fantastisk til v�re "candlelight suppers" for gode venner!!!;O) Og til den nette pris av 5000 kr, som passer min lommebok mye bedre, enn de jeg har funnet f�r......de har dem ogs� i hvit, men jeg falt pladask for det svarte!!!!
S� n� har mor i huset et hvit salongbord, og �nsker seg et svart spisebord:O) Takk for at mannen min ogs� likte det godt! S� f�r jeg g� litt i tankeboksen....male eller kj�pe nytt....hmmm!Kos dere i varmen:O)

Title : Vinglepetter sl�r til igjen....SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/06/vinglepetter-slr-til-igjen_30.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Vinglepetter sl�r til igjen.... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Vinglepetter sl�r til igjen....:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.