Engelske kj�kken...

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, April 7, 2009

Engelske kj�kken... - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1Lxd5M0dRhwhNj-VJUPElIRfGBWChfCUrSIblOYT1zLr3MSzKA4dlxMlpyajb0G9DMDni6215c0-SjopMYmKV2gNAe_2jjaRZby0XPCKQh9YmNzxNbY_paBXN-TDdg2WPDI-BekhbLuvd/s1600-h/PropID189_Big_8.jpg">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBFky9l7FLseUaREzSyJwEw6cgrd9P5z2ULH2PILUuonbqIk1f166Me_m8RpBwWRce4TwDSSjvYGwo-rz3R7vro0v3wpU_8TtWtMo7Sk-8emD7ZW4xmEQ5pmCXhg_TcTwdrXs7wdsK8LAM/s1600-h/PropID386_Big_41.jpg">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9ASAd6jKk0GVhNfaopvrQFBWqEZ5hxghY3lcCe70Mzu1O1pyWz5LBYlc4XwC66DHBrVfbApUw-xo8BGvAWhtUgbmYdOfpSsydQPcs-PaEbFmMJGpzYl-vylyaBatMoh1i6FMjwEHS5K6t/s1600-h/PropID31_Big_41.jpg">


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgpxyistKlbXjgAwqGd2GXd69awCpyIGqpD6wkeBUVPX0aSDphzTxb9QIxlgiS06adPaZnbzcZrPoMFXTf8W-Z4OBhKx7bwT7ogUBuUZFxuZWt7cgQsRzleMfAbXAu53KoyVso6XJtS1Y9-/s1600-h/PropID398_Big_83.jpg">
M� si at jeg har en forkj�rlighet til engelske kj�kken, spesielt de gamle stekeovnene!!! Skulle gjerne ha hatt en slik selv:O) P�sken har ihvertfall begynnt her i huset. Eller skal jeg si p�ske kaoset...Noen ganger lurer jeg p� om jeg er riktig bevart. For jeg har jo nettopp malt alle veggene p� kj�kkenet, f�tt hengt opp nye gardiner, kj�pt fliser over ovnen(ikke f�tt dem p� plass) og bestilt ny vifte...f�rst da bestemmer mor seg at, nei vi maler kj�kkeninnredningen vi!!!! S� da er vi p� gang i et nytt lite kaos....noen ganger lurer jeg p� om jeg driver med selvpining...er egentlig ikke s� glad i � pusse opp(men hvem er vel det) Eller jeg elsker � pusse opp, hvis andre gj�r jobben;O)Men hvem gj�r ikke det....!!!! Datteren min var ihverfall ikke helt forn�yd for som hun sa, jeg er s� lei den lukten!!! Men om 3-4 dager er alt vel overst�tt, det er ihvertfall planen!
Men mor har flere kort gjemt...som jeg h�per � f� gjennomf�rt! Som � h�ytrykkspyle g�rds plassen og verandan slik at vi f�r satt frem litt hagem�bler. Planer m� man alltid ha!
Kos dere alle sammen, s� h�per jeg dere slipper unna maling spannet:O)

Title : Engelske kj�kken...SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/04/engelske-kjkken_7.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Engelske kj�kken... ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Engelske kj�kken...:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.