HJELP!!!!!!

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, April 21, 2009

HJELP!!!!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4pIoqUVcGtUNmcWd8lSqMU3CA0PAJjZXBIT2MljuEkQD9d577M4VQn2pf0-l0HFKjK7sLh-N7-C5y2Dgtka5APkWOp5myoYg2fu5G87LhUdS94owXBa4ssreLrvMubXMbEbcc3BOjuKu1/s1600-h/126.jpg"> Datteren min har forelsket seg i dette Green Gate lappeteppet. Men m�lene p� teppet er 100x140...noe som blir alt for kort til sengen hennes som er 120x220....er det noen som har tips over nettbutikker eller butikker p� �stlandet jeg kan f� tak i et lignende.....evt. om dere kjenner noen som syr p� bestilling!!!Det som er viktig for henne er at det er ROSA som er grunnfargen og at det skal v�re LAPPER!!! For jeg har pr�vd � friste henne med andre tepper fra Green Gate men de er dessverre ikke rosa og mangler lapper....(ikke alltid enkelt med disse barna...bestemte meninger) Jeg skal ha en mini makeover p� rommet hennes n�, da det er s� sterilt der.....og da hadde blitt s� fint med et slikt lappeteppe over sengen hennes!!! Jeg takknemlig for alle svar;O)

Title : HJELP!!!!!!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/04/hjelp_21.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel HJELP!!!!!! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to HJELP!!!!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.