London

Diposkan oleh Unknown on Thursday, April 16, 2009

London - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9MkK3nmRGq4dMF9VONj6Y44dVdu-jwvFkNsdwBYUE7oinleCiVWRAMKRNxWF5YH-YfN2toE7dE_3W2mRIVuS-Z37plKSZMgEVnA0rZGsVCXRRMsVPcnBu4EKSpKd1MXk9iQtOW6HJitff/s1600-h/kode_utstilles_i_london.jpg"> Dattern min har snart bursdag og i �r skal vi feire den litt ekstra har mor bestemt....s� den 07-10 juni reiser datter og mor p� en ordentlig jentetur til London! Flybilletter, hotell og musical er allerede i boks og datteren min gleder seg sinnsykt!!! Og det gj�r jeg �;O) Vi har aldri v�rt p� tur i det store utland alene f�r. S� n� skal vi p� seightseeing, shopping og nyyyte livet:O)))
Ellers s� har det v�rt litt blogg t�rke etter p�sken her....har begynnt p� mitt nye arbeids sted. Samme jobb, men nytt sted, n� i Oslo...og jeg begynner klokken 0700...S� mor m� opp klokken 0500 hver dag...derfor har denne uken v�rt veldig hard!!!!!! Kj�kkenet er mer eller mindre ferdig hadde det ikke v�rt for ikea som har g�tt tom for h�ndtakene jeg skal ha....skal pr�ve � f� lagt ut noen bilder i helgen etter oppussingen:O) Ha en fin kveld!

Title : LondonSEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/04/london_16.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel London ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to London:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.