New England stil!

Diposkan oleh Unknown on Wednesday, April 8, 2009

New England stil! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjP1vOl4eZ_H6UgZrav_qvW25vZGS1MGzCR236NbmI8axaqoM6DS6O6y-8IWda0L3-5gV5SQqIM0eREgezGTyhZDyFAOnXPJk6JGfdwdVk4K1Fhe1CNLRWgTFo4RPAL0n6ePpipcRro03Pv/s1600-h/arsl09_hagan.jpg">
uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9DDfn8Om2OHqyxiPhr-uMb2aqI-_bgS45W2t9ZzRhThdtzfUu1MUKCPifkeuZPG1XPkA50ZhRDnWNArGe4PB2KPHKC6hbgc6RUxZ6yma-sMClRfFygx4Z6z6Y5SK2lvfow8tlPBBSXvjg/s1600-h/bilde.bmp">

uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8Kf1APYSbcObcji6ENxoYGiWh-o6ole25RZIX7gvXZrBsnv7PPJICuXTb9qulyoiBFzQDc5brHVua_GfN2ye5eWycBt6clNsuLAGdI6SV3roFWGIiKyEMUbO3zSJ5rcM65NY7mgpwRpCt/s1600-h/arsl01_hagan.jpg">


uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgblPy4lE39HMDTONB0moQYnDcLdNezhFg06N5gNLkCjOeV1FCjJUL7x_h824_F7SyfCIf-DpmYL7Vnq0WohICSJIcigBTOQebIwoegA-RbRdAjKGmPn1KCdcjjlA2YooKsQStTT6yMyyxk/s1600-h/arsl04_hagan.jpg">
���� jeg dr�mmer meg bort i fra oppussings kaos og malingslukta med disse bildene..!!!!
Det ene bilde er bare vakrere enn det andre! Jeg �nsker meg alt....!!!!
Her i huset st�r alt opp ned...kj�kkenet er grunnet, men det gjenst�r mye jobb! Uannsett s� m� jeg jo le av meg selv...har aldri v�rt tilhenger av white living....ikke vondt ment, men jeg m� ha litt farger rundt meg. Og med huset full av dyr, tar jeg heller ikke sjansen. Men jeg m� jo bare si, at kj�kkenet v�rt blir WHITE!!!! Her er det hvite vegger eller chi som fargen heter..og innredningen blir malt i eggehvit...handlet litt stasj hos Lobelia netthandelen, s� alt som var i st�l blir n� byttet bort til hvit romantikk! S� jeg har nok blitt p�virket av alle dere som elsker white living.....
M� bare le av meg selv, for p� loftet ligger det min svarte periode, da var jeg vel s�nn 18/19 �r og alt skulle v�re svart inkludert middags service som var svart 8 kantet og vin glass med svart stett(sikker p� at noen husker dette)og s� ligger den bl� perioden min...da alt jeg hadde skulle v�re bl�tt og hvit hollandsk stil.....og s� kom den gr�nne perioden med gull. Da skulle man ha t�rkete blomster, messing lyse staker og m�rke gr�nne krukker......s� hadde jeg vel ogs� en m�rke bl� periode(med bl� og gr�nne flasker overalt).....og s� kom da st�l, da jeg skulle pr�ve meg p� minimalisemen, men det var vel ALDRI meg!!! Jeg er vel heller maximalismen selv. Men ihvertfall, n� er st�l ut og hvite krukker og dill dall gjelder...s� f�r vi se hvor lenge jeg blir tro til den.......Men jeg regner med at jeg ikke er alene med � bytte b�de smak og stil!Og jeg unnskylder meg med at FORANDRING FRYDER!!!!
By the way...hentet mitt nye kamera, bare ELSKER det!!! Skj�nner ikke s� mye enn�, men det kommer nok...f�ler meg som en proff allerede og regner med at b�de dyr og folk i huset kommer til � bli mektig lei av all knipsingen min;O)


Title : New England stil!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/04/new-england-stil_8.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel New England stil! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to New England stil!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.