Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!!

Diposkan oleh Unknown on Monday, April 6, 2009

Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_LWC4mX_ctdXbQP1Zt_Vw0-nyJAYPq03Qv9aYJ9qGUTfGkBeA_gLr69LWymzjTybuNz2LPIwcLYRbZ0XP_9q_pjh8l3nJiJLjsuxsNvuqtUKfJmsCkMM8ajZ6gTU2EFplIy-hJcWnIgYo/s1600-h/tnList_431751152_1_2.jpg"> Etter mye om og men...fikk jeg endelig bestemt meg hvilket kamera jeg ville ha. Valget falt p� nikon d 60. Har snakket om dette kamerat f�r p� bloggen min ogs�. Men jeg var usikker p� om jeg skulle velge en canon, men synes prisen var litt stiv...er helt fersk p� dette, s� jeg tenkte det var like greit � begynne med et kamera som ikke var for dyrt. Men n�r jeg endelig har bestemt meg, ja da er det utsolgt over alt! Hva har skjedd? Har alle l�pt for � kj�pe et kamera for p�ske bruk??? Jeg vil nemlig ha det med engang jeg da.....!!!!Men neida, ingen hadde det p� lager...eller s� var det myye dyrere!!! Men fant det tilslutt da p� expert netthandel og de sender det til expert butikken like ved meg!!!! S� n� h�per jeg at det kommer f�r p�sken!!! For da skal det ihvertfall bli mange bilder p� meg:O)

Title : Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!!SEOer Mendem5
URL : http://seomendem.blogspot.com/2009/04/nytt-speilrefleks-kamera-er-bestilt_6.html
Jangan lupa untuk membagikan artikel Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!! ini jika bermanfaat bagi sobat.

Posts related to Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.