Ikea..til glede og besv�r!!!!Og en beklagelse!!!!

Diposkan oleh Unknown on Tuesday, April 28, 2009

Ikea..til glede og besv�r!!!!Og en beklagelse!!!! - uhuk="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRz4yKTjJnIrRuRT67QfkXwZ0AdywzinWovUJOQOH_GiQvoKwPjRHSTVxdRXiFm_o1Sw030s4eUHYS4KKYCz649DN9bs0ww5-yjDz5hOgPtTYPOrTMIXhYmaJ_HU53a3_E7yN9dHy1741b/s1600-h/images.jpg">
N� er det like f�r kj�kkenet er ferdig.....mangler kun fliser over stekeovnen, noe jeg maser p� far i huset p� � gj�re....dessverre har det ogs� tatt litt lengre tid med litt hjelp i fra Ikea.....skal absolutt ikke disse Ikea her, for jeg kommer alltid tilbake, de er utrolig kjekke � ha s� lenge alt er der. Men jeg m� si at jeg heller foretrekker mindre m�bel forretninger med service og mindre k�er....der man kan i ro og mak titte p� m�bler uten � f� familie konflikter, fulle varevogner og lange k�er.....
Uansett tilbake til min nyeste erfaring med ikea....Ettersom vi har malt kj�kkeninnredningen trengte vi ny h�ndtak. Og ettersom prisen var avgj�rende falt vi f�r noen rimelige h�ndtak! S� etter jobb s� kj�rer jeg innom....l�per igjennom hele varehuset og finner 6 x2 h�ndtak....hmmm....de er utsolgt s� klart!!! S� jeg sjekker nettet noen dager og ser at de har f�tt inn noen flere etter noen dager igjen!!!S� jeg svinger glad og forn�yd innom etter jobben, l�per igjennom(m� nemlig l�pe pga k�en som vokser p� veien hjem)og finner HELE 2x2 h�ndtak!!!! Griper tak i en av de ansatte og f�r beskjed at h�ndtakene er forventet inn i uke 27. Uke 27?????????? Men dere har jo en hel haug p� Slependen...Ja svarer hun s�tt, du kan jo reise ditt!!! Ja DIT SOM ER P� DEN ANDRE SIDEN AV BYEN OG K� HELE VEIEN HJEM OG TILBAKE!!!!Da er jo ikke jeg hjemme f�r klokken midnatt!!!!
.
.
S� jeg gir opp og skrur opp h�ndtakene der de p� en m�te trengs mest......Men s� skal far i huset til Oslo, og jeg ser mitt snitt!!!Jo a, han kan reise dit og kj�pe resten av h�ndtakene......n�r han er godt p� vei ringer jeg og sp�r om vi ikke skal kj�pe 4 nye kj�kkenstoler??? Og far er forn�yd om dagen(han var nemlig p� vei til Oslo for � se p� den nye bilen han har kj�pt)s� han sier ja...S� han f�r tak i h�ndtak og 4 stoler...men s� ringer han meg og sier at de trekkene jeg �nsket meg var utsolgt. S� kanskje jeg kan stikke innom Furuset � kj�pe dem der etter jobb......ha ha ha....jo da, men n� har jeg begynt � skj�nne systemet. S� jeg sjekker p� forkant hvilken reol de ligger p� nettet. L�per inn og tar s� klart selvbetjening kassa (for den har jeg l�rt meg n�) og er ute p� 10 min!!!!NY REKORD!!!!!
S� da har vi ENDELIG ALT!!!!!
.
.

Vi f�r satt p� h�ndtak og p� s�ndagen skrur far i huset stolene sammen....MEN TIL STOR FRUSTASJON FULGTE DET IKKE MED SKRUER I DEN ENE PAKKEN(stolene alts�...) Det var nemlig de siste 4 stolene han hadde tatt og den ene esken var �pen, men han var mest opptatt � telle deler og bein at han glemte � se etter skruene......S� i g�r etter � ha ringt kundeservice(over 10 min � komme igjennom) for � h�re hvor jeg skulle henvende meg, s� var jeg tilbake igjen........... Stod der i over 15 min f�r det endelig var min tur (da hadde allerede en fyr sniket seg i k�en og t�lmodigheten min var tynnslitt.......tross alt s� vokste bilk�en p� utsiden.....) Hun m�tte be en av de andre ansatte � finne skruer noe som tok yttligere 5 min.... Og da han endelig kom tilbake, s� fikk jeg beskjed; DESSVERRE VI HAR IKKE ALLE SKRUENE DU TRENGER......H�??????HVA GJ�R JEG DA????????Da m� du f� en av disse jentene � bestille skruer til deg!!! S� du mener at jeg skal trekke en ny k� lapp for � st� her yttligere 15-30 min til (for i mellomtiden hadde det s� klart kommet flere mennesker)?????? Ja, svarte mannen, ellers s� kan du jo pr�ve � f� henne som betjente deg om � hjelpe deg n�r hun er ferdig med dem hun har n�!!!!JAVEL SVARTE JEG, MEN SKRUENE SKAL JEG HA, S� KAN JEG I HVERT FALL F� SKRUDD DEN NESTEN SAMMEN!!Ja, men det er jo ikke nok svarte han, men da hadde jeg allerede snudd meg!!!! S� jeg begynte � g� mot hun som hjalp meg, da jeg oppdaget at hun stod med et ektepar med halve kj�kkenet i retur.........

.
.
DA GIKK DET EN FAEN I MEG OG JEG BESTEMTE MEG � TA SAKEN I MINE EGNE HENDER!!!!S� jeg gikk inn mellom reolene, fant stolen vi hadde kj�pt, TOK OPP PAKKEN, DRO UT HELE STOLEN MENS JEG L� P� ALLE 4 P� IKEA GULVET, SKRUENE L� S� KLART HELT I BUNN, S� JEG M�TTE ENDEVENDE ESKEN.......FIKK TAK I SKRUENE, SLANG DEM I VESKA MI, LA TILBAKE STOLEN OG SLANG SKRUENE SOM JEG HADDE F�TT OPPE P� PAKKEN!!!!!!!Alt dette mens 5 Ikea ansatt stod 10 meter unna, men de s� vel kanskje at jeg var helt VILL I BLIKKET eller s� brydde de seg ikke!!!!!Uansett s� hadde jeg endelig skruene i boks og jeg tok med meg 2 lack hyller I FORBIFARTEN som jeg betalte for � gikk!!!! Det som virkelig hadde toppet historien hadde vel v�rt at jeg hadde blitt tatt for tyveri for en pakke skruer!!!! Men jeg kan levende forestille meg at den pakken med skruer som vi manglet, ble tatt p� samme m�te!!!!!
Uansett, s� beklager jeg Ikea!!!! Jeg skulle ikke ha forsynt meg med pakken!!!!MEN JEG ANGRER IKKE!!!!! Ha en fin kveld alle sammen;O)

Posts related to Ikea..til glede og besv�r!!!!Og en beklagelse!!!!:

0 komentar | add komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.